۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۶
کد خبر: ۳۰۶۳۵۷

ابراز همدردی مسلمانان مریلند با قربانیان عملیات تروریستی کالیفرنیا

خبرگزرای رسا ـ رهبران ادیان مختلف به همراه مردم محلی مریلند ضمن ابراز همدردی با قربانیان، عملیات تروریستی کالیفرنیا را محکوم کردند
بزرگداشت قربانيان کاليفرنيا و حکوميت تروريسم در مريلند

 

به گزارش خبرگزاری رسا، رهبران ادیان مختلف و مردم محلی برای بزرگداشت قربانیان حملات تروریستی روز جمعه در سن برناردینو کالیفرنیا، در مرکز اسلامی سیلور اسپرینگ گرد هم آمدند.

 

سازمان روابط اسلام و آمریکا یکی از سازمان های دینی آمریکا بود که برای بزرگداشت قربانیان و نیز محکومیت تروریسم در این مراسم شرکت داشت.

 

سید زینب چاداری، مدیر این سازمان در مریلند گفت: از آنجایی که مسلمانان برای نشان دادن درد مشترک با سایر ادیان در مبارزه با تروریسم و مبارزه با منطق آن تلاش می کنند، باید با تلاش همگانی راه حلی مناسب در جهت جلوگیری از کشتار مردم پیدا کرد.

 

سید حمزه خان مدیر انجمن دموکراسی مسلمانان در مونت گومری نیز در این رابطه گفت: پیامی که می خواهم به همه اعلام کنم این است که همه جمعیت 100 هزار نفری مسلمانان مونت گومری، در کنار سایر اهالی این منطقه با قربانیان و بازماندگان حمله تروریستی در کالیفرنیا همدردی می کنند.

 

شایان ذکر است این مراسم که در مریلند برگزار شد، در کنار همدردی با قربانیان و بازماندگان فرصتی ایجاد کرد که رهبران مسلمانان به دفاع از اسلام پرداخته و ضمن محکومیت تروریسم از صلح طلبی اسلام سخن بگویند.

 

روز گذشته سه تروریست در عملیاتی حداقل 14 شهروند آمریکایی را به قتل رساندند و گروه تروریستی داعش مسوولیت این عملیات را بر عهده گرفت./847/ب902/ک

ارسال نظرات