۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۳۰۶۴۴۳
العمل الاسلامی بحرین:

آل خلیفه و آل سعود یزیدیان عصر حاضر هستند

خبرگزاری رسا ـ العمل الاسلامی بحرین با محکومیت تعدی حکومت بحرین و عربستان به زائران حسینی تاکید کرد که این دو نظام دارای سرشت یزیدی هستند.
نيروهاي امنيتي آل خليفه

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جریان العمل الاسلامی بحرین تدابیر امنیتی شدید و برخورد نامناسب نیروهای نظام آل خلیفه و آل سعود با زائران اربعین حسینی به هنگام بازگشت از عراق را به شدت محکوم کرد.


در بیانیه صادره از سوی این جریان آمده است: زائران امام حسین (ع) که در مراسم اربعین حسینی در کربلا حضور یافتند، به هگام بازگشت مورد تعرض و اهانت شدید از سوی دستگاه‌های امنیتی نظام آل خلیفه و آل سعود شدند. زائران حسینی نیز به بازرسی دقیق به قصد اهانت و آزار رساندن به آنان تن داده که این امر منجر به سرگردانی و معطلی شهروندان به مدت زیاد در مناطق مرزی شد.


این بیانیه خاطر نشان کرد: متاسفانه اقدام‌های اهانت آمیز تا بدان جا ادامه یافت که در برخی از نقاط مرزی عربستان، زائران جهت بازدید کاملا عریان شدند.


العمل الاسلامی تاکید کرد که این تجاوزگری‌ها نشان از طبیعت و سرشت یزیدی نظام کینه توز آل خلیفه و آل سعود است. ملت بحرین هیچگاه از حقوق قانونی و شرعی خود دست نخواهد کشید و با وجود تمامی ظلم‌ها تا تحقق کامل عدالت و ادای شعائر دینی با وجود تمامی فشارهای بزدلانه دست از مطالبه‌گری بر نخواهد داشت./981/ب 902/ک

ارسال نظرات