۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۳۰۶۵۶۰
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری:

نفوذ دشمن در انتخابات آتی خبرگان رهبری و مجلس را باید جدی گرفت

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که یکی از خطراتی که کشور را تهدید می‌کند خطر نفوذ دشمن در انتخابات مجلس و خبرگان رهبری است، گفت: از این ‌رو باید اهمیت رهبری و مجلس برگان رهبری را تبیین کنیم تا راه نفوذ دشمنان را ببندیم.
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری پیش از ظهر امروز در نشستی با خبرنگاران با بیان این‌که حرکت امام راحل سبب ایجاد موج بیداری اسلامی‌ شده، گفت: امروز پرچم مقاومت به دست ایران است.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که پیروزی انقلاب اسلامی به برکت ولایت و امامت بوده است، بیان داشت: دشمنان، ولایت فقیه را مهم ترین عامل شکست نقشه های شوم خود می داند.

 

امام جمعه قائمشهر تفرقه و اختلاف را خواست اصلی دشمنان نظام دانست و با بیان این که هر گونه اختلاف افکنی خیانت به نظام و ملت ایران اسلامی است، تصریح کرد: مسؤولان باید هوشیار باشند تا خدای ناکرده در مسیر اهداف دشمنان گام بر ندارند.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی در ادامه سخنان خود بر ضرورت وحدت حول محور ولایت در جامعه اسلامی تأکید کرد و با بیان این که مسؤولان باید در همه امور تابع محض ولایت فقیه باشند، ادامه داد: پیروی از رهنمودهای رهبر انقلاب یک تکلیف شرعی است. 

 

وی با بیان این که دشمنان در سه دهه اخیر از هر فرصتی برای از بین بردن جایگاه ولایت فقیه در ایران اسلامی استفاده کردند، گفت: خوشبختانه و به لطف خداوند متعال، هوشیاری و بصیرت ملت ایران همه توطئه های خصمانه و شوم آنها در این خصوص خنثی کرد.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که ولایت فقیه بیش از سه دهه افتخار، عزت و سربلندی را برای ملت ایران به ارمغان آورده است، تصریح کرد: امروز نیز برای ادامه این روند باید مطیع محض رهبرمعظم انقلاب اسلامی باشیم.

 

امام جمعه قائمشهر با تأکید بر این که انقلاب اسلامی با مجاهدت های بسیاری به دست ما رسیده است، افزود: باید قدردان این تلاش های ارزشمند بوده و در مسیر تحکیم و ترویج آرمان های گرانقدر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کوشا باشیم.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: به برکت تلاش ها و ایثارگری های امام راحل و شهدای عزیز و رهنمودهای مقام معظم رهبری به عظمت دست پیدا کردیم که باید ادامه دهنده راستین تعالیم ارزشمند نظام اسلامی باشیم.

 

امام جمعه قائمشهر در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که دشمن متأسفانه از درون جامعه اسلامی نیز نیرو گرفته و به جنگ روح و جان اسلامی آمده است بیان کرد: روحیه و ماهیت اسلام مقابله با استکبار جهانی است و ملت‌ها به حرمت بیداری اسلامی امیدوار شده‌اند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که یکی از خطراتی که کشور را تهدید می‌کند خطر نفوذ دشمن در انتخابات مجلس و خبرگان رهبری است، بیان داشت: ازاین‌رو باید اهمیت رهبری و مجلس برگان رهبری را تبیین کنیم تا راه نفوذ دشمنان را ببندیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که در حال حاضر مقاومت با محوریت ایران در منطقه شکل‌گرفته است بیان داشت: رهبری ولی‌فقیه ایران را کانون مقاومت ساخت و تا زمانی که جامعه استعدادهای خود را برای داشتن رهبری حفظ کند، استوار می‌ماند.

 

امام جمعه قائمشهر با تاکید بر این که مردم ما همواره پیرو مسیر والای شهدا هستند خاطرنشان کرد: این حضور ارزشمند مردم در مراسم استقبال و تکریم از شهدا نشانگر ابراز ارادت مردم به آرمان های شهدای گرانقدر و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 

وی با بیان این که اقتدار نظام اسلامی عامل هراس ایادی استکباری است، گفت: نظام اسلامی امروز در عرصه نظامی به اوج رسیده و از توان و قابلیت های بسیار ارزنده ای برخوردار است.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که بهره گیری از فرهنگ مقاومت و پایداری نظام اسلامی را در جایگاهی والا قرار داده است، گفت: به برکت این فرهنگ ارزشمند نظام اسلامی دارای قدرت و اقتدار بسیاری است که سبب عقب نشینی دشمنان نظام اسلامی شده است./950/202/ب3

ارسال نظرات