۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۳۰۶۵۹۷
دبیرکل عصائب اهل الحق:

آمریکا درپی تحقق اهداف رژیم صهیویستی در عراق است

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل عصائب اهل الحق عراق خاطرنشان کرد که آمریکا با حضور نظامی در عراق درپی تحقق اهداف خود و خواسته‎های رژیم اشغالگر صهیونیستی است.
حجت الاسلام شيخ قيس الخزعلي، دبيرکل عصائب اهل الحق عراق

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، حجت الاسلام شیخ قیس خزعلی، دبیرکل عصائب اهل الحق عراق امروز طی سخنانی در دانشگاه السمتنصریه این کشور به بررسی پیامدهای فتوای مرجعیت اشاره کرد و گفت: جریان‎ و احزاب وابسته به بسیج مردمی در میان ملت عراق از محبوبیت و جایگاه ویژه‎ای برخوردار هستند.


وی افزود: با اعلام فتوای جهاد کفایی مرجعیت برای مبارزه با جریان تروریستی داعش، هزاران تن از مردم این کشور با پیوستن به جریان‎ و احزاب‎های وابسته به بسیج مردمی به آموزش سلاح و فعالیت‎های نظامی پرداختند.


دبیرکل عصائب اهل الحق عراق با اشاره به پیروزی‎های اخیر بسیج مردمی علیه جریان تروریستی داعش تصریح کرد: وضعیت نظامی عراق تغییر کرده است و از حالت دفاعی به حالت حمله تبدیل شده است.


وی حضور آمریکا را به نفع خود و رژیم اشغالگر اسرائیل دانست و خاطرنشان کرد: آمریکا با حضور نظامی در عراق درپی تحقق اهداف خود و خواسته‎های رژیم اشغالگر صهیونیستی است. آنان همچنین در قالب پروژه‎های گوناگون، درصدد تقسیم عراق بر اساس قومیت‎ها هستند.


حجت الاسلام خزعلی اتحاد دولت‎ها برای نابودی داعش را بی ثمر خواند و تاکید کرد که آمریکا و متحدانش تاکنون هیچ اقدام تاثیرگذاری را برای نابودی تروریسم در منطقه انجام نداده‎اند./994/ب902/ک

ارسال نظرات