۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۳
کد خبر: ۳۰۶۹۸۰
فردا صبح صورت می گیرد؛

تشییع پیکر مطهر سومین شهید مدافع حرم در استان چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری رسا ـ همزمان با رحلت جانسوز نبی مکرم اسلام، مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید احمد قاسمی، از مدافعان حرم استان چهارمحال و بختیاری، در شهرستان فارسان برگزار می شود.
شهيد احمد قاسمي، مدافع حرم از شهرستان فارسان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، فردا صبح، همزمان با رحلت جانسوز نبی مکرم اسلام، مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید احمد قاسمی، از مدافعان حرم استان چهارمحال و بختیاری، در شهرستان فارسان برگزار می شود.

 

شهید احمد قاسمی که اهل روستای کران از توابع شهرستان فارسان است، در سن 24 سالگی به آرزوی دیرینه خود که شهادت در مسیر دفاع از حرم اهل بیت سیدالشهدا(ع) بود، نائل گشت.

 

پیکر پاک و مطهر مهندس شهید احمد قاسمی، فردا صبح از ساعت 10 صبح، از مقابل مصلای شهر فارسان و با حضور مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان چهارمحال و بختیاری تشییع و در زادگاهش روستای کران به خاک سپرده خواهد شد.

 

همچنین هیأت های مذهبی شهرستان نیز به صورت منسجم، در قالب دستجات سینه زنی و زنجیرزنی، در این مراسم باشکوه شرکت خواهند کرد و هم نوا با سراسر مسلمانان در غم از دست دادن رسول مکرم اسلام بر سر و سینه خواهند زد.

 

گفتنی است از آن جایی که شهید احمد قاسمی به صورت داوطلبانه و در قالب گروه های بسیجی به سوریه اعزام شده بود، اجرا و مدیریت برنامه فردا از سوی حوزه امام علی(ع) فارسان صورت خواهد گرفت.

 

شایان ذکر است، سخنران مراسم فردا نیز حجت الاسلام حسین جمالی زاده، امام جمعه فارسان خواهد بود./9457/101/ب2

ارسال نظرات