۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۹
کد خبر: ۳۰۷۰۷۳
همزمان با دهه پایانی صفر انجام شد؛

سفر تبلیغی آیت الله شبستری به کشور آلمان

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی همزمان با دهه پایانی ماه صفر برای امر تبلیغ به کشور اروپایی آلمان سفر کرده است.
آيت الله شبستري

حجت الاسلام توکلی، مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز ضمن تائید سفر تبلیغی آیت الله محسن مجتهدشبستری، اظهار داشت: امام جمعه تبریز در سفری تبلیغی همزمان با دهه پایانی ماه صفر به کشور آلمان سفر کرده است که این سفر تا اواسط هفته آینده ادامه خواهد داشت.


وی ادامه داد: آیت الله شبستری در این سفر ‌ضمن حضور در ویژه‌برنامه گرامی‌داشت 28 صفر با جمعی از شیعیان کشور آلمان دیدارهایی خواهد داشت، ضمن این‌که بازدید از مساجد و مراکز فعال اسلامی و شیعی در این کشور اروپایی از جمله دیگر برنامه‌های نماینده ولی فقیه خواهد بود.


حجت الاسلام‌ توکلی خاطر‌نشان کرد: حضور در جلسات سخنرانی، دیدار با علما، شیعیان و دانشگاهیان و برپایی جلسات پرسش و پاسخ پیرامون مکتب اهل بیت(ع) از دیگر برنامه‌های این سفر است. ضمن این‌که دیدار با سفیر جمهوری اسلامی ایران و دیدار با ائمه جمعه و جماعات این کشور نیز جزو برنامه ها قرار دارد.


مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: با توجه به سفر چند روزه آیت الله شبستری، خطبه های این هفته نماز جمعه تبریز به امامت آیت الله آل هاشم امام جمعه موقت تبریز در مصلای اعظم امام خمینی(ره) اقامه خواهد شد.


بنابر این گزارش، آیت الله مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و رییس مجمع جهانی اهل بیت طی سال های اخیر به کشورهای مختلف اروپایی از جمله آلمان، هلند و بلژیک سفرهای تبلیغی داشته است./935/ت303/ج

ارسال نظرات