۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۷
کد خبر: ۳۰۷۰۷۷
الوفاق:

شیخ عیسی نماد صلح و آرامش در بحرین است

خبرگزاری رسا ـ جمعیت الوفاق بحرین با محکومیت بازداشت یکی از روحانیان بحرینی تاکید کرد که محاکمه و بازداشت وی ظالمانه است.
شيخ حسن عيسي عضو جمعيت الوفاق و نايب سابق جمعيت المستقبل بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جمعیت الوفاق بحرین با صدور بیانیه‌ای اتهامات ادعا شده از سوی محاکم قضایی علیه شیخ حسن عیسی، عضو سابق پارلمانی کشور را محکوم و تاکید کرد که این اتهام‌ها، غیر واقعی و خارج از منطق است.


در این بیانیه آمده است: با توجه به شخصیت شیخ حسن عیسی، اتهام‌های ادعا شده نشان از یک تدابیر حقیقی نیست بلکه اقدامی خصمانه است که بی‌شک چنین حکمی محل شک و تردید است.


این بیانیه افزود: شیخ عیسی بالاترین درصد آرا انتخابات پارلمانی بحرین را کسب کرده و دارای نقش ملی بزرگ و تلاشی فراوان در نشر صلح، ثبات و آرامش، همبستگی دائم در جهت محکم سازی ساختار ثبات و امنیت بوده است.


الوفاق با تقبیح نحوه برخورد حکومت با شخصیت دینی و ملی همچون شیخ عیسی در این سطح و کیفیت، با متوجه ساختن اتهامات غیر منطقی به وی خاطر نشان کرد: پس از شکست حکومت در پنهان ساختن مشکلات سیاسی، شانه خالی کردن از راهکارهای صحیح و بی‌توجهی به مبارزه با تروریسم، انگیزه‌های سیاسی برای تخریب چهره مبارزات مسالمت آمیز ملی و رهبران انقلابی تشدید شد.


الوفاق در پایان با تاکید بر آزادی هرچه سریعتر شیخ حسن عیسی و سایر زندانیان تصریح کرد که راهی که نظام آل خلیفه در پیش گرفته است، اشتباه و سیاست فرار به جلو است که تنها گسترش حجم مشکلات را به دنبال داشته و با سخت کردن عرصه سیاسی، کشور را از ثبات و همدلی دور می‌سازد./981/ب902/ک

ارسال نظرات