۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۳۰۷۱۷۶

پرچم عزای حسینی در جمهوری آذربایجان جمع آوری شد

خبرگزاری رسا ـ شبکه دولتی «آذ تی وی» جمهوری آذربایجان فیلمی را پخش کرد که جمع آوری پرچم‌های عزای حسینی توسط مأموران امنیتی این کشور را نشان می‌دهد.
پايين کشيدن پرچم عزاي حسيني توسط پليس آذربايجان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شبکه دولتی «آذ تی وی» جمهوری آذربایجان فیلمی را پخش کرد که جمع آوری پرچم‌های عزای حسینی توسط مأموران امنیتی این کشور را نشان می‌دهد.


این فیلم از طریق «Az tv»(اذ تی وی) که یک شبکه دولتی در آذربایجان است، پخش شده و نشان می‌دهد که در آن پلیس این کشور در حال پایین آوردن پرچم عزای امام حسین و حضرت ابوالفضل العباس در نارداران است.


 چند شب پیش این شبکه برنامه‌ای از نارداران که یک شهر مذهبی در جمهوری آذربایجان است، پخش کرد که مایه تأسف و اندوه مسلمانان بیننده این برنامه شد.


 
این شبکه در ابتدا نارداران را «جنایتکار آدا» یعنی منطقه‌ای جنایتکار قلمداد کرده و در ادامه فیلم برچیدن پرچم‌های سیاه امام حسین از کوچه و خیابان‌های نارداران توسط مأمورینی کرد که سوار بر بولدوزر مشغول جمع‌آوری پرچم های سیاه رنگ امام حسین و تابلو بزرگی به نام ابوالفضل العباس که به خاطر اربعین نصب شده بود، پخش کرد.


 
مأموران بعد از پایین کشیدن پرچم‌های سیاه از خیابان و کوچه های نارداران، به جای آن پرچم آذربایجان را نصب کردند./982/ب101/ک

ارسال نظرات