۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۴
کد خبر: ۳۰۷۲۸۶
با حضور رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور؛

دومین همایش بزرگ نیروهای ارزشی استان مرکزی برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ دبیر شورای هماهنگی نیروهای ارزشی استان مرکزی بیان کرد: دومین همایش بزرگ نیروهای ارزشی استان مرکزی با حضور رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی برگزار می شود.
حجت‌الاسلام سيدرضا تقوي رييس شوراي سياستگذاري ائمه جمعه کشور

سیف‌الله کریم‌زاده دبیر شورای هماهنگی نیروهای ارزشی استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، بیان کرد: دومین همایش بزرگ نیروهای ارزشی استان مرکزی با حضور حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی برگزار می شود.

تقویت و همگرایی نیروهای ارزشی و انقلابی

دبیر شورای هماهنگی نیروهای ارزشی استان مرکزی خاطرنشان کرد: همایش بزرگ نیروهای ارزشی استان مرکزی با برنامه ریزی و تلاش شورای هماهنگی نیروهای ارزشی استان مرکزی فردا یکشنبه 22 آذرماه و از ساعت 15 برگزار خواهد شد.

کریم‌زاده با بیان این که تقویت و همگرایی نیروهای ارزشی و انقلابی بسیار مهم و خطیر است، گفت: تقویت نیروهای انقلابی، ارزشی و بسیجی باید در راس امود قرار گیرد و همچنین نیروهای ارزشی باید ساماندهی شوند.

شناسایی و تقویت نیروهای ارزشی و ولایتمدار

دبیر شورای هماهنگی نیروهای ارزشی استان مرکزی با تأکید بر این که روز به روز باید انسجام و وحدت و همگرایی نیروهای انقلابی و ولایی و ارزشی بیشتر شود، گفت: امروز در کشور نیروهای ارزشی نیاز به همدلی و همراهی بیشتری دارند.

کریم‌زاده با اشاره به این که نیروهای ارزشی ولایتمدار و انقلابی دارای ظرفیت های فراوانی هستند، خاطرنشان کرد: امروز در ایران اسلامی باید تمامی ظرفیت‌های نیروهای ارزشی بیش از پیش شناسایی بشناسیم و تقویت شوند.

نقش بر آب کردن نقشه های شوم دشمنان

دبیر شورای هماهنگی نیروهای ارزشی استان مرکزی با تأکید بر این که وحدت، انسجام و همگرایی نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب می کند، اظهار داشت: همدلی، همگرایی، همفکری و انسجام در بین نیروهای ارزشی سبب تحقق آرمان‌های امام راحل(ره) و شهدا می شود.

کریم‌زاده با بیان این که شورای هماهنگی نیروهای ارزشی استان مرکزی کار اجرایی خود را آغاز کرده است، گفت: شورای هماهنگی نیروهای ارزشی استان مرکزی تا به امروز دارای برنامه ها، همدلی و همزبانی خوبی بوده است و این مجموعه مورد تایید تمامی جریان های اصولگرا، ارزشی، انقلابی و ولایتمدار است.

دبیر شورای هماهنگی نیروهای ارزشی استان مرکزی در ادامه اتحاد نیروهای ارزشی را یک ضرورت مهم دانست و خاطر نشان کرد: امروز شاهدیم که نیروهای ارزشی در مسیر تحقق ارزش‌های انقلاب گام بر می دارند و همچنین به خوبی در مسیر پیشبرد اهداف انقلاب تلاش می کنند./842/302/ب2

ارسال نظرات