۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۶
کد خبر: ۳۰۷۲۸۸
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

عده ای هنوز در صدد ایجاد فتنه در جامعه هستند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که عده ای همواره در صدد ایجاد فتنه در جامعه هستند نسبت به تلاش دشمن برای نفوذ در مراکز تصمیم گیری هشدار داد و گفت: طراحان فتنه تلاش دارند تا در مسیر اهداف دشمن خلاف آرمان های امام و شهدا عمل کنند.
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تنکابن، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری عصر امروز در مراسم سوم شهید مدافع حرم، محرمعلی مرادخانی، شهدا را اقتداکنندگان به سیدالشهدا معرفی کرد و ایستادگی و تقویت فرهنگ مقاومت را تنها راه نجات از مشکلات دانست.

 

وی با اشاره به این که شهید مراد خانی بعد از بازنشستگی به محور مقاومت اعزام شد، افزود: خستگی و از پای نشستن برای یاران اصیل انقلاب معنایی ندارد.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری، ارزش جهاد در راه خدا را یادآور شد و افزود: جنگ روانی دشمن در شهادت یاران دیرین اسلام به این شکل است که اظهار ضعف و زبونی را به بازماندگان شهدا القا کنند، به همین دلیل خداوند متعال در قرآن کریم فرمود: کسانی که در را خدا کشته شده اند مرده نیستند.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که واقعه عاشورا تبلور رو در رو قرار گرفتن دو جبهه حق و باطل در مقابل یکدیگر بوده است خاطر نشان کرد: امروز نیز بنی امیه های زمان در مقابل اسلام حقیقی ایستاده اند.

 

امام جمعه قائمشهر، لحظه شناسی و دفاع از حریم ولایت را وظیفه مهم در میان امت اسلام برشمرد و خاطر نشان کرد: اگر در این امر کوتاهی کنیم بدون شک شاهد تکرار واقعه عاشورا خواهیم بود.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که عده ای همواره در صدد ایجاد فتنه در جامعه هستند نسبت به تلاش دشمن برای نفوذ در مراکز تصمیم گیری هشدار داد و افزود: طراحان فتنه تلاش دارند تا در مسیر اهداف دشمن خلاف آرمان های امام و شهدا عمل کنند.

 

وی سیاست مبتنی بر دیانت را شفاف، و سیاست غیر دینی را سیاستی توأم با خدعه و فریب دانست و افزود: امام راحل در همه دوران های انقلاب با مردم صریح و شفاف بود و سیاسیون ما باید در عرصه سیاست و انتخابات با مردم صادق باشند.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی، ولایت فقیه را رکن اصلی نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: شهید مرادخانی ها نه در حرف بلکه در عمل پایبندی خود را به ولایت نشان دادند و باید توجه داشته باشیم که تضعیف ولایت فقیه، تضعیف اسلام است.

 

امام جمعه قائمشهر به نقش ولایت فقیه در پشرفت نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: در سایه هدایت و رهبری‌های پیامبرگونه امام راحل و مقام معظم رهبری امروز تحول عظیمی در ایران اسلامی شکل گرفت که امروز شاهد آن هستیم.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که دشمنان، ولایت فقیه را مهم ترین عامل شکست نقشه های شوم خود می دانند، تصریح کرد: نظام سلطه در برابر اقتدار و عظمت ملت ایران به زانو در آمده است.

 

وی تفرقه و اختلاف را خواست اصلی دشمنان نظام دانست و با بیان این که هر گونه اختلاف افکنی خیانت به نظام و ملت ایران اسلامی است، تصریح کرد: مسؤولان باید هوشیار باشند تا خدای ناکرده در مسیر اهداف دشمنان گام بر ندارند.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی بر ضرورت وحدت حول محور ولایت در جامعه اسلامی تأکید کرد و با بیان این که مسؤولان باید در همه امور تابع محض ولایت فقیه باشند، ادامه داد: پیروی از رهنمودهای رهبر انقلاب یک تکلیف شرعی است./950/202/ب1

ارسال نظرات