۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۲
کد خبر: ۳۰۷۲۹۹
از سوی تجمع علمای مسلمان؛

بالاترین نشان حمایت از مقاومت و وحدت به شبکه المنار اهدا شد

خبرگزاری رسا ـ تجمع علمای مسلمان لبنان با محکومیت توقف پخش شبکه المنار از ماهواره عرب ست، بالاترین نشان حمایت از مقاومت و وحدت ملی و اسلامی را به این شبکه اهدا کرد.
شبكه لبناني المنار

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ حسان عبدالله رییس شورای اداری تجمع علمای مسلمان لبنان به همراه جمعی از اعضای این تجمع  از شبکه ماهواره ای المنار بازدید کردند.

 

وی پس از این دیدار گفت: همبستگی خود را با شبکه المنار اعلام کرده و به صراحت می گوییم که توقف پخش این شبکه از سوی ماهواره عرب ست در راستای جنگ میان حق و باطل و همچنین حقیقت و نیرنگ صورت گرفته است.

 

حجت الاسلام حسان افزود: شبکه المنار همچنان به نورانی ساختن جهانمان ادامه داده و هیچ قدرتی نمی تواند از پخش آن جلوگیری کند؛ همانگونه که هیچ قدرتی در جهان توانایی شکست مقاومت را ندارد.

 

این روحانی لبنانی با اشاره به اهدای بالاترین نشان حمایت از مقاومت و وحدت اسلامی و ملی از سوی تجمع علمای مسلمان به شبکه المنار تصریح کرد: بار دیگر تأکید می کنیم که اگر صدای المنار برای آنان نگران کننده نبود و تأثیری بر ملت هایشان نداشت هیچوقت از پخش آن جلوگیری نمی کردند اما المنار به دلیل برخورداری از منطق سلیم و انسجام با جامعه عربی و اسلامی بر آنها تأثیر مثبت می گذارد.

 

وی دولت لبنان را به شکایت از ماهواره عرب ست برای بازپس گیری حقوق دولت لبنان و شبکه المنار فراخواند./980/ب902/د

ارسال نظرات