۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۲
کد خبر: ۳۰۷۳۰۴

تظاهرات گسترده مردم بحرین در روز «عید الشهید»

خبرگزاری رسا ـ جریان‎های انقلابی بحرین خواستار تظاهرات گسترده مردم بحرین در روز «عید الشهید» شدند.
تظاهرات در بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جریان های انقلابی بحرین نظیر جریان الوفاء الاسلامی، ائتلاف 14 فوریه، جمعیت الوفاق و ... با تاکید بر آنکه نظام آل سعود و آل خلیفه بالاترین آمار اعدام در جهان را دارند، هموطنان بحرینی را به مشارکت گسترده در تظاهرات «عید الشهید» دعوت کردند.


نیروهای انقلابی خاطر نشان کردند: عید شهید روزی است تا مردم جدایی خود از گروه‌ها و جریان‌های وابسته به حکومت را اعلام کنند. شعار «خون در برابر خون»، «شهدا را فراموش نخواهیم کرد» و «مرگ بر آدم کشان آل سعود و آل خلیفه» در این روز طنین انداز خواهد شد.


نیروهای انقلابی به مناسبت فرا رسیدن عید الشهید در 17 دسامبر با صدور بیانیه‌ای افزودند: امسال، بزرگداشت روز «عید الشهید» به چالشی بزرگ میان حکومت و مردم بحرین تبدیل خواهد شد. شعار «خون در برابر خون» نشان دهنده دیدگاه مردم در برابر قصاص عاملان قتل شهدا خصوصا محاکمه ناصر و خالد، فرزندان حاکم بحرین است.


در سایه شکست سیاست مجازات قاتلان و جانیان از مجازات که همواره شکنجه‌گری و آزار و اذیت جسمی را الگوی خویش قرار دادند، این بیانیه بر ضرورت ادامه بزرگداشت عید الشهید و یاد آوری جنایت‌های آل خلیفه تاکید کرد.


نیروهای انقلابی با تشویق به عدم سازش مردم با نظام آل خلیفه به دلیل انجام جنایت‌های فراوان علیه مردم، از تلاش فعالان حقوق بشر در داخل و خارج از کشور برای به جریان انداختن پرونده جرم‌های حکومت تجلیل و انگلستان را به توقف حمایت از سردمداران بحرینی دعوت کرد./981/ب902/د

ارسال نظرات