۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۳۰۷۳۸۵
مسؤول دارالقرآن بسیج سپاه عاشورا خبر داد؛

مسابقات قرآنی سپاه عاشورا در تبریز برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دارالقرآن بسیج سپاه عاشورا گفت: بیست و چهارمین مسابقات قرآنی سپاه عاشورا با حضور افراد منتخب معرفی شده نواحی 23 گانه بسیج استان برگزار می‌شود.
مسابقات قرآني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، خلیل باباشپور مسؤول دارالقرآن بسیج سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی، امروز در جمع خبرنگاران به تشریح روند برگزاری بیست و چهارمین مسابقات قرآنی مرحله استانی بسیج سپاه عاشورا در آذربایجان‌شرقی پرداخت.


وی با بیان این‌که مسابقات برای شناسایی افراد مستعد و توانمند قرآنی بسیجی در استان و ایجاد رقابت سالم در میان شرکت کنندگان برگزار می‌شود، گفت: بیست و چهارمین مسابقات قرآنی سپاه عاشورا با حضور افراد منتخب معرفی شده نواحی 23 گانه بسیج استان و در میان خواهران و برادران خواهد بود.


مسؤول دارالقرآن بسیج سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی با اشاره به ممحل برگزاری مسابقات قرآنی خاطرنشان کرد: این مسابقات روزهای 23 و 24 آذرماه در محل معاونت تعلیم و تربیت بسیجیان سپاه عاشورا در خیابان حافظ تبریز برگزار می‌شود.


باباشپور با بیان این‌که مسابقات در دو بخش خواهران و برادران طی دو روز برگزار خواهد شد، تاکید کرد: برادران در روز 23 آذرماه با همدیگر به رقابت خواهند پرداخت و خواهران بسیجی فعال در عرصه قرآنی نیز روز 24 آذرماه با همدیگر مسابقه قرآنی خواهند داد.


وی افزود: شرکت کنندگان در این مسابقات از میان اعضای هسته‌های قرآنی حلقه‌های تربیتی صالحین به این مرحله راه یافته‌اند و در رشته‌های حفظ قرائت تحقیق، ترتیل اذان، تفسیر و مفاهیم قرآن کریم با همدیگر به رقابت خواهند پرداخت.


مسؤول دارالقرآن بسیج سپاه عاشورا با بیان این‌که برگزیدگان هر رشته مورد تجلیل قرار خواهند گرفت، خاطرنشان کرد: مراسم اختتامیه نیز با حضور مسؤولان فرهنگی و مذهبی استان، شهر و نیز مسئولان سپاه عاشورا در تبریز برگزار می‌شود.


وی در بخش دیگری از سخنان خود تنها راه نجات از شبیخون فرهنگی دشمن را تمسک به قرآن و اهل بیت (ع) دانست و اظهار داشت: مهم‌ترین قدرت نرم در مکتب نورانی اسلام قرآن و عترت است و با تمسک به این دو می‌توان قدرت‌های نرم فرهنگ اسلامی از جمله ایمان و معرفت، تقوا، عمل صالح، جهاد، ایثار و شهادت‏طلبی را شناسایی کرد./935/202/ب3

ارسال نظرات