۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۶
کد خبر: ۳۰۷۴۸۹

حلقه‌های هفتگی تهذیب در جامعة الزهرا برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ نشست های هفتگی اخلاق با هدف تهذیب در حوزه علمیه خواهران،‌ روزهای یک‌شنبه و با سخنرانی استادان برتر حوزه علمیه برگزار می شود.
تهذيب نفس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، با توجه به اینکه تهذیب و ارتقای اخلاق مهم‌ترین پایه و اساس حیات طلبگی است و رهبر معظم انقلاب بر این موضوع به عنوان ابزار توسعه و استفاده از ظرفیت‌های حوزه تأکید دارند معاونت تربیتی و فرهنگی جامعة الزهرا(س) در همین زمینه نشست های هفتگی اخلاق را با عنوان حلقه های تهذیب برگزار می کند.

 

این نشست ها برای طلاب در حسینیه امام خمینی(ره) حوزه علمیه خواهران برگزار می‌شود و حضور برای عموم طلاب خواهر و برادر در این نشست‌ها آزاد است.

 

همچنین زمان برگزاری این نشست ها روزهای یک‌شنبه بوده و سخنرانی این جلسات را استادان برتر حوزه علمیه بر عهده دارند.

 

افزون بر برگزاری این نشست‌ها به صورت عمومی، حلقه‌های تهذیب به صورت اختصاصی ویژه طلاب خواهر در خوابگاه حضرت خدیجه(س) بعد از نماز مغرب و عشا هر هفته به صورت مستمر در جریان است.

 

همچنین با توجه به این که مسأله تهذیب از نیازمندی های اساسی جوانان است همه روزه بعد از نماز و ظهر و عصر مرکز مشاوره جامعة الزهرا(س) و استادان احکام حوزه به سؤالات طلاب در زمینه مسائل شرعی و اعتقادی پاسخ می دهند.

 

لازم به ذکر است، علاقمندان برای آگاهی از سخنرانان حلقه های تهذیب می‌توانند به سایت جامعة الزهرا(س) و یا کانال تلگرام حوزه علمیه مراجعه کنند/968/د101/ف2

ارسال نظرات