۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۳۰۷۵۲۶
مسؤول بسیج طلاب کرمانشاه:

تلفیق آموزه‌های دینی و هنر جلوه‌ای زیبا ارائه می‌دهد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول بسیج طلاب کرمانشاه در بازدید از نمایشگاه محرق «خیمه گاه عشاق» گفت: ارائه آموزه های دینی در قالب هنر اثرگذاری بیشتری دارد و جلوه ای زیبا ارائه می دهد.
نمايشگاه محرق خيمه گاه عشاق نمايشگاه محرق خيمه گاه عشاق نمايشگاه محرق خيمه گاه عشاق

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، نمایشگاه محرق «خیمه گاه عشاق» در مجتمع فرهنگی هنری شهید آوینی کرمانشاه در حال برگزاری است.


نمایشگاه خیمه گاه عشاق هنر دست 15 طلبه مدرسه علمیه امام خامنه ای کرمانشاه را به نمایش گذاشته که این آثار در زمینه مباحث عاشورایی طراحی شده اند.


این نمایشگاه که به همت حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه در حال برگزاری است، 70 تابلو محرق حاصل دو ماه تلاش طلاب خواهر کرمانشاهی را در معرض دید عموم قرار داده است و بازدیدکنندگان ضمن بازدید از آثار هنرمندان می توانند از مشاوره های رایگان اساتید حوزوی در زمینه ابهامات وقایع محرم بهره مند شوند.


حجت الاسلام قاسم جوادی مسؤول بسیج طلاب استان کرمانشاه در بازدید از این نمایشگاه اظهار داشت: خواهران طلبه با ارائه چنین نمایشگاهی هنرهای خود را در زمینه دینی به زیبایی به کار گرفتند و تلفیق هنر و دین جلوه ای زیبا ارائه کرده است.


مسؤول بسیج طلاب استان کرمانشاه تصریح کرد: طلاب با حضور در زمینه های مختلف هنری و علمی می توانند از ظرفیت های موجود برای تبلیغ دین بهره برده و برای هر طیف از جامعه به زبان ملموس آن ها حقایق دین را بیان کنند.


وی تأکید کرد: حضور چنین طلاب هنرمندی باید مورد حمایت قرار گرفته و امکانات لازم در اختیار آن ها قرار گیرد تا از ظرفیت های موجود در مدارس علمیه در جهت ترویج دین بهره برده شود.


حجت الاسلام جوادی در پایان گفت: طلاب خواهر استان کرمانشاه از ظرفیت های بالقوه فراوانی برخوردار هستند که با تلاش اساتید و مسؤولان و همت خود طلاب باید به بالفعل تبدیل شود، مدیریت حوزه علمیه همواره حامی طلاب بوده و در جهت ظهور استعدادهای آن ها گام برداشته است.


لازم به ذکر است یکی از تابلوهای این نمایشگاه در پایان به حرم امام حسین (ع) اهدا می شود.


در پایان گفتنی است این نمایشگاه از 22 لغایت 29 آذرماه جاری دایر بوده و علاقمند می توانند از این آثار بازدید به عمل آورند./857/202/ب3

ارسال نظرات