۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۳۰۷۷۵۳
مدیر کل روابط عمومی و بین الملل جامعة الزهرا خبر داد؛

اشتغال به تحصیل طلاب خواهر از 59 کشور/ 8 دی آخرین مهلت نام‌نویسی در آزمون جامعة الزهرا

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل روابط عمومی و بین الملل جامعة الزهرا(س) با بیان اینکه در حال حاضر طلاب خواهر غیر ایرانی از ۵۹ کشور جهان در این مرکز علمی و حوزوی مشغول به تحصیل هستند، گفت: ۵۰۰ هزار طلبه غیر ایرانی و ۱۲ هزار و ۵۰۰ طلبه ایرانی در جامعة الزهرا(س) در حال تحصیل هستند.
طلاب خواهر
آزمون ورودي جامعة الزهرا(س)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نیره سادات اسماعیلی طبا ظهر امروز در نشست خبری در جامعة الزهرا(س) با اشاره به این مرکز به عنوان بزرگترین مرکز علمی و حوزوی کشور و به عنوان مؤسسه‌ای برای تحصیل علوم دینی در سال 63 به فرمان امام خمینی(ره) تأسیس شد، گفت: گسترش فرهنگ و معارف ناب اسلامی و محمدی، تربیت بانوان اندیشمند و وارسته به عنوان الگوی بانوی مسلمان، تربیت کارشناسان و مبلغان مسائل دینی، تربیت مشاوران در حوزه دین، تربیت معلمان و استادان معارف اسلامی و تربیت محققان علوم اسلامی از جمله اهداف تأسیس این مرکز است.


وی با اشاره به اینکه از سال 63 تا کنون بیش از 50 هزار طلبه ایرانی و خارجی تحصیلات خود را در دوره و سطوح مختلف تحصیلی جامعة الزهرا(س) به اتمام رسانده اند، گفت: بیشتر فارغ التحصیلان این مرکز به عنوان مبلغان دینی، استادان حوزه و دانشگاه و کارشناسان مجرب و متعهد در سراسر جهان مشغول به فعالیت هستند.

 

مدیر کل روابط عمومی و بین الملل جامعة الزهرا(س) تصریح کرد: ثبت نام در سطح یک و دو به صورت حضوری و غیر حضوری و مجازی و در سطح سه به صورت مجازی و غیرحضوری بوده و علاقه مندان تا هشتم دی ماه می‌توانند با مراجعه به سایت www.jz.ac.ir ثبت نام کنند.

 

اسماعیلی طبا ادامه داد: آزمون ورودی جامعة الزهرا(س)در سال گذشته در 21 استان برگزار شد و در سال جاری بر خلاف سال گذشته تمامی استان های کشور میزبان برگزاری آزمون ورودی جامعة الزهرا(س) خواهند بود؛ آزمون کتبی 30 بهمن ماه و زمان مصاحبه برای پذیرفته شدگان از 20 تا 27 اسفندماه سال جاری است.

 

مدیر کل روابط عمومی و بین الملل جامعة الزهرا(س) با اشاره به اینکه در سال جاری ظرفیت پذیرش این مرکز دو برابر شده و پیش‌بینی می‌شود دو هزار و  500 طلبه جدید در سال جاری پذیرش شوند، اظهار کرد: دواطلبانی که دارای معدل دیپلم 19 هستند می‌توانند بدون آزمون در جامعة الزهرا(س) مشغول تحصیل شوند و همچنین دواطلبان ممتاز حوزوی سطح دو می‌توانند بدون آزمون در سطح سه شرکت کنند.


اسماعیلی طبا با بیان اینکه در مقطع سطح سه سطح ثبت نام مجازی و غیر حضوری در رشته‌های کلام اسلامی فقه و اصول و تفسیر علوم قرآنی خواهد بود، ادامه داد: طلابی که سطح سه حوزه را تمام کرده و پایان نامه خود را ارائه داده‌اند می‌توانند در سطح چهار مشغول به تحصیل شوند.


وی یادآور شد: کارت های شرکت کنندگان در آزمون ورودی جامعة الزهرا(س) همزمان با 25 تا 29 بهمن ماه در میان شرکت کنندگان توزیع خواهد شد و علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت جامعة الزهرا(س) مراجعه کنند./968/پ203/ف

ارسال نظرات