۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۳۰۷۷۸۷

بیانیه آیت الله علوی گرگانی در محکومیت حمله به شیعیان نیجریه

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله علوی گرگانی در محکومیت قتل عام شیعیان نیجریه و شهادت فرزند و همسر حجت الاسلام و المسلمین زکزاکی بیانیه‌ای صادر کرد.
ديدار محسن رضايي با آيت الله علوي گرگاني آيت الله محمد علي علوي گرگاني آيت الله علوي گرگاني

به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله علوی گرگانی در محکومیت قتل عام شیعیان نیجریه و شهادت فرزند و همسر شیخ زکزاکی  بیانیه‌ای صادر کرد.

  

متن این بیانیه بدین شرح است:

 

بسمه تعالی

قال الله تعالی «و ما نقموا منهم الا أن یؤمنوا بالله العزیز الحمید»

 

جنایت ارتش نیجریه و شهادت تعداد قابل توجهی از شیعیان مظلوم نیجریه در کنار جسارت و شهادت همسر و فرزند جناب مستطاب حجة الاسلام و المسلمین آقای زکزاکی مایه تأسف و تألم شدید شد.

  

حکومت نیجریه باید بداند که اینگونه رفتارها که به تحریک گروههای ضد شیعی همچون وهابیت و صهیونیست انجام میگیرد هیچ تأثیری جز بدتر شدن اوضاع این کشور و آلوده شدن مملکت نیجریه به درگیریها و کشمکشهای بیشتر نخواهد داشت و خون این افراد مظلوم دامنگیر حکومت می شود. لذا توصیه می شود فریب تحریک ها و آزارهای مخالفین شیعه را نخورده و ارتش و پلیس نیجریه ضمن آزاد کردن هر چه سریعتر آن عالم محترم، تمام همّ و غم خودرا صرف مبارزه با خونریزیهای گروههای شبه نظامی همچون بوکو حرام کرده و با شیعیان این کشور با احترام و به دور از سوء ظن و بدبینی رفتار کند.

  

در پایان بار دیگرضایعه مولمه شهادت فرزند و همسر جناب مستطاب حجت  الاسلام و المسلمین آقای زکزاکی را تسلیت گفته و امید است که خداوند به ایشان صبر و اجر جزیل عنایت فرماید./998/د102/ج

ارسال نظرات