۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۴
کد خبر: ۳۰۷۸۳۲
25 آذر ماه؛

سومین نشست تخصصی فلسفی در جامعة الزهرا برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ سومین نشست تخصصی فلسفی با موضوع تحلیل اقسام روش‌های پژوهش درعلوم و معارف نظری، تجربی و ذوقی در جامعة الزهرا(س) برگزار می‌شود.
نشست تخصصي فلسفي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سومین نشست تخصصی فلسفی با موضوع تحلیل اقسام روش‌های پژوهش در علوم و معارف نظری، تجربی و ذوقی در سالن اجتماعات دانشکده هدی وابسته به جامعة الزهرا(س) برگزار می‌شود.


در این نشست با حضور محمد رجبی دوانی، روش‌های پژوهش در علوم مختلف به ویژه علوم نظری با توجه به مکاتب غربی و اسلامی برای طلاب تبیین شده است و پس از آن به سؤالات و پرسش‌های طلاب با توجه به نوع رشته و نیاز کنونی جامعه پاسخ داده می‌شود.


هدف از برگزاری این نشست، ارتقای سطح کیفی و کمی پژوهش‌های طلاب خواهر بوده و از آن جایی که در حال حاضر میزان پژوهش‌های انجام شده از سوی طلاب نسبت به جمعیت خواهران حوزوی کمتر است، امید است برگزاری این کارگاه و نشست‌ها بتواند به تولید علم و محتوای مفید متناسب با نیاز روز جامعه در حوزه علمیه خواهران نقش مؤثری داشته باشد.


لازم به ذکر است، حضور در این جلسه برای طلاب مقاطع مختلف آزاد بوده و این نشست 25 آذر ماه از ساعت 8 صبح تا 12 ظهر در سالن اجتماعات دانشکده هدی برگزار می‌شود./968/ت303/ف2

ارسال نظرات