۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۵
کد خبر: ۳۰۷۸۵۲
امام جمعه محمود آباد:

فرهنگ تشیع به برکت انقلاب اسلامی به گفتمانی در دنیا تبدیل شده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه محمود آباد با اشاره به این که امروز شیعه در دنیا عزت و عظمت دارد، گفت: تلاش دشمن برای جلوگیری از تفکر ناب شیعه در دنیا بی فایده است، چون امروز این تفکر به برکت پیروزی انقلاب اسلامی در دنیا نهادینه شده است.
امام جمعه محمودآباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در محمود آباد، یک بانوی تایلندی به اتفاق همسر ایرانی خود که اهل محمودآباد بود با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان محمودآباد به دین مبین اسلام روی آورد.

 

وی که اخیراً با همسر خود آشنا شده و پس از عقد به ایران آمده بود به هیچ دین و آیینی گرایش نداشته و بودایی بوده و از اینکه به ایران آمده و به دین اسلام گرایش پیدا کرد ابراز رضایت و خوشحالی کرد.

 

حجت الاسلام سید داود موسوی، امام جمعه محمودآباد بعد از ظهر امروز در مراسم تشرف این بانوی تایلندی به دین اسلام گفت: با توجه به موج اسلام ستیزی و جریان فکری مصموم داعش اما هنوز دین اسلام همچنان به عنوان والاترین ارزش انسانی برای نجات جوامع بشری مطرح می شود.

 

امام جمعه محمودآباد ویژگی‌های اخلاقی جوانان ایرانی را عامل جذب سایر افراد از اقصی نقاط جهان اظهار داشت و گفت: این هنر جوانان  ایرانی است که با ادب و متانت و نوعدوستی و اخلاقیات متاثر از معصومین ما دلهای زیادی را جذب می نمایند.

 

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به این که دشمنان اسلام تلاش می کنند، با اهانت به مقدسات دینی تصویری نادرست از اسلام را برای جلوگیری از گسترش آن در غرب و ایجاد اختلاف و تفرقه بین مسلمانان ارائه دهند، گفت: با وجود همه این تلاش‌های مذبوح اسلام ناب محمدی هر روز در جهان فراگیر‌تر می‌شود.

 

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که امروز شیعه در دنیا عزت و عظمت دارد، افزود: تلاش دشمن برای جلوگیری از تفکر ناب شیعه در دنیا بی فایده است، چون امروز این تفکر به برکت پیروزی انقلاب اسلامی در دنیا نهادینه شده است.

 

وی با بیان این که امروز صهیونیسم جهانی از رشد و تعالی تفکر شیعی در دنیا عصبانی است، ادامه داد: اسلام، حقایق قرآن و نام پیامبر اکرم(ص) بیش از گذشته بلندتر و رفیع‌تر خواهد درخشید و حقیقت اسلام بر همگان آشکار خواهد شد. 

 

حجت الاسلام موسوی در ادامه سخنان خود با اشاره به این که امروز دیگر زمان شکست برای آمریکا و رژیم صهیونیستی فرا رسیده است، تأکید کرد: همه سیاست‌های استکبار برای جلوگیری از نشر اسلام ناب شیعی در دنیا به بن بست رسیده است.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که توهین به مقدسات نمی تواند مانع گسترش تعالیم والای دین مبین اسلام شود، گفت: اندیشه های اسلام راستین به نحو شایسته ای در حال نفوذ و گسترش بوده که مردم جهان تشنه معارف والای دینی هستند.

 

وی با اشاره به عزت و عظمت اسلام ناب در عرصه جهانی خاطرنشان کرد: امروز همه توان دشمنان در جهت تضعیف اسلام ناب خلاصه شده است.

 

امام جمعه محمود آباد با اشاره به این که طرح اسلام هراسی غرب در دنیا شکست خورده است، گفت: آمریکایی ها با به وجود آوردن گروه های تروریستی نظیر داعش به دنبال مخدوش کردن چهره اسلام ناب در جهان هستند.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان این که امروز اسلام ناب با پرچم داری ایران اسلامی در جهان هر روز گسترش می یابد، خاطرنشان کرد: علیرغم همه تلاش های آمریکا، امروز موج اسلام خواهی در نقاط مختلف جهان رو به گسترش است.

 

وی با بیان این که نظام سلطه از اتحاد امت اسلامی بسیار هراسان است و همواره همه توان و سرمایه خود را در جهت ایجاد تفرقه و اختلاف میان مسلمانان به کار گرفته است، بیان داشت: متأسفانه امروز سلطه گران با همکاری و همراهی برخی کشورهای عربی شرایط منطقه را بحرانی کردند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران، پدیده گروه های تکفیری نظیر داعش را بحران بزرگی برای منطقه دانست و خاطرنشان کرد: امروز داعش به حتم پیاده نظام دشمن برای مخدوش کردن چهره اسلام ناب در جهان است./1317/202/ب1

ارسال نظرات