۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۳۰۷۹۴۶
مسؤول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جماعات استان تهران:

نباید اجازه داد فتنه‌گران به انتخابات ورود پیدا کنند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جماعات استان تهران، گفت: ما نباید اجازه دهیم که افراد ناشایست یا فتنه‌گران به عنوان کاندیداتوری قصد ورود به انتخابات یا عرضه کردن خود را داشته باشند که اگر رد صلاحیت شدند با حمایت و پشتیبانی دشمنان اسلام، کشور را با فتنه‌های خود به آشوب بکشند.
حجت الاسلام سيد صالح ياسيني ، مسؤول دفتر نمايندگي شوراي سياست گذاري ائمه جمعه تهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید صالح یاسینی مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جماعات استان تهران، امروز در نشست هم اندیشی مسئولان در خصوص سفر رییس جمهور به شهرری که در اداره جهاد کشاوری شهرری برگزار شد، گفت: با توجه به شرایط امروز صرفا شعار «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند» دادن برای رهبر معظم انقلاب کافی نیست.

 

وی افزود: مسئولان نباید در محافل و مجالس دوپهلو صحبت کنند و اگر صحبت از حکومت نخبگان در جامعه می‌کنند باید حد و مرز را رعایت کرده و بدانند که هیچ کس در حد رهبر معظم انقلاب نیست.

 

باید افراد شایسته به عنوان کاندید وارد انتخابات شوند

مسؤول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جماعات استان تهران، با اشاره به اینکه حکومت کشور ما اسلامی است اما هنوز جهانی نشده است، عنوان کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری هر کدام تعریف خود را دارد و باید مراقب بود که افراد شایسته به عنوان کاندید وارد انتخابات شوند.

 

نباید اجازه داد فتنه‌گران قصد ورود به انتخابات داشته باشند

حجت‌الاسلام یاسینی، افزود: ما نباید اجازه دهیم که افراد ناشایست یا فتنه‌گران به عنوان کاندیداتوری قصد ورود به انتخابات یا عرضه کردن خود را داشته باشند که اگر رد صلاحیت شدند با حمایت و پشتیبانی دشمنان اسلام، کشور را با فتنه‌های خود به آشوب بکشند.  

 

وی اظهار داشت: همه ما مسؤولان باید تلاش و همت خود را متمرکز بر تقویت نظام کنیم و در این راستا باید رییس‌جمهور، مجلس و مسئولان خادم مردم در جمهوری اسلامی باشند.

 

مسؤول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جماعات استان تهران، بیان داشت: ائمه جماعات جمعه سربازان و فدائیان رهبر معظم انقلاب هستند هر آنچه ایشان فرمان دهد عمل کرده و هر جا ایشان دستور دهند حضور دارند.

 

امروز نوک نیزه دشمن به سوی شورای نگهبان است

حجت‌الاسلام یاسینی، گفت: نظام جمهوری اسلامی که یک روز همه ما به آن رای دادیم با وجود ولی‌فقیه تا امروز استوار و مقتدر به راه خود ادامه داده است اما باید بدانیم که امروز نوک نیزه دشمن به سوی شورای نگهبان است تا با تضعیف آن جایگاه رهبری را به مخاطره اندازد.

 

مردم برای کسانی احترام قائل هستند که مطیع امر رهبری باشند

وی افزود: امروز برخی با حمایت دشمن قصد کاندیداتوری برای مجلس خبرگان رهبری را دارند تا اگر رد صلاحیت شدند بر علیه نظام فتنه برپا کنند، در حالیکه در کشور ما مردم برای کسانی احترام قائل هستند که به جامعه خدمت کرده و مطیع امر رهبری بوده است.

 

مسؤول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جماعات استان تهران، ابراز کرد: امروز باید نگاه رییس جمهور به شهرری ویژه باشد چرا باید همه مشکلات و معزلات استان تهران نظیر آلودگی هوا و آب آلوده یا بسیاری مسائل دیگر برای شهرری باشد.

 

هر کس در برابر رهبر معظم انقلاب بایستد مردم چشم او را درمی‌آورند

حجت‌الاسلام یاسینی، در پایان خاطرنشان کرد: از مسؤولان در هر مقامی که باشند اعم از رییس جمهور، مجلس و شورای نگهبان تا زمانی که حامی رهبر معظم انقلاب باشند مردم نیز از آنها حمایت خواهند کرد اما هر کس بخواهد در برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی یا رهبر معظم انقلاب بایستند همین مردم چشم او را درخواهند آورد./807/202/ب3

ارسال نظرات