۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۳۰۷۹۴۷
یکی از علمای لبنان:

هدف از ائتلاف سعودی ضربه زدن به محور مقاومت است

خبرگزاری رسا ـ یکی از علمای اهل سنت لبنان تشکیل جبهه علیه گروه تروریستی داعش را بدون حضور کشورهای محور مقاومت بی فایده خواند.
هاشم منقاره رييس جنبش توحيد اسلامي لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ هاشم المنقاره، رییس جنبش توحید اسلامی لبنان در پیامی، با اشاره به تشکیل ائتلاف به اصطلاح ضد تروریسم از سوی عربستان گفت: این سوال مطرح است که کشورهای شرکت کننده در ائتلافی که در آن از ایران، سوریه و عمان دعوت به عمل نیامده است، نسبت به رژیم صهیونیستی چه موضعی دارند؟


این عالم اهل سنت لبنان تاکید کرد: حق طبیعی مسلمانان است که در چنین ائتلاف هایی که تشکیل دهندگان آن ادعای مبارزه با تروریسم را دارند، مساله فلسطین و جنایت های رژیم صهیونیستی در کرانه باختری مورد بررسی قرار گیرد و علیه این رژیم غاصب واکنش نشان داده شود.


وی تصریح کرد: هدف حقیقی از تشکیل این ائتلاف، هدف قرار دادن محور مقاومت است. این ائتلاف در حقیقت به دنبال خوش خدمتی به رژیم جنایتگر صهیونیستی است.


رییس جنبش توحید اسلامی لبنان خاطر نشان کرد: عنوانی که برای این ائتلاف انتخاب شده مورد تصدیق همه مسلمانان است، چرا که مبارزه با داعش و از بین رفتن این گروه تروریستی خواسته امت اسلامی است و این مساله زمانی محقق می شود که تمام کشورهای اسلامی در این ائتلاف عضو باشند و کشورهایی که در محور شریف مقاومت فعالیت می کنند از این گفت و گوها کنار گذاشته نشوند./1321/ب903/د

ارسال نظرات