۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۰
کد خبر: ۳۰۸۰۷۵
عضو ارشد حزب الله:

خاموش کردن صدای حقیقت از اهداف هجمه علیه المنار است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان، توقف پخش شبکه المنار از ماهواره عرب ست را در راستای خاموش ساختن صدای مقاومت و حقیقت توصیف کرد.
حجت الاسلام حسن بغدادي
 
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ حسن بغدادی عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان در مراسمی که از سوی جمعیت امام صادق(ع) در حسینیه دیر سریان برگزار شد، توقف پخش شبکه المنار از ماهواره عرب ست را در راستای سرکوب آزادی رسانه ای توصیف کرد و گفت: هجمه علیه شبکه المنار مغایر معاهده و قوانین بین المللی آزادی رسانه است، اما برخی که تاب شنیدن سخنان آزاد را ندارند، درصدد خاموش ساختن صدای حقیقت و نشر آزادی هستند.
 
وی افزود: این یک تصمیم سیاسی است که صدای مقاومت را نشانه گرفته است؛ صدایی که مناره ملت ها در مبارزه با ظلم و اشغالگری به شمار می آید. المنار همچنان به شعله ای نورانی برای راه کرامت و مقاومت باقی خواهد ماند و هیچ تصمیم سیاسی و فشار نمی تواند جلوی این رسانه شریف را بگیرد.
 
حجت الاسلام بغدادی تصریح کرد: امروزه به تلاش بیشتری برای وحدت ملی و همکاری با ارگان های دولتی در برابر کسانی که می خواهند قدرت دولت را از بین ببرند، نیاز داریم.
 
این روحانی لبنانی تأکید کرد که حزب الله بیش از سایر گروه ها با دولت همراه بوده و از هیچ تلاشی برای جلوگیری از بروز فتنه داخلی در این کشور دریغ نخواهد کرد./980/ب903/د
ارسال نظرات