۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳
کد خبر: ۳۰۸۱۰۸
معاون آموزش حوزه های علمیه کشور:

مردم در امتحان بزرگ انتخابات هوشمندانه عمل خواهند کرد

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزش حوزه های علمیه کشور با اشاره به جایگاه مجلس خبرگان رهبری در نظام مقدس اسلامی، انتخاب رهبر از سوی این مجلس را اساسی ترین گام در تأمین امنیت نظام مقدس اسلامی و حفظ آن بیان داشت.
حجت الاسلام عبدالکريم فرحاني ، معاون آموزش حوزه هاي علميه کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام عبدالکریم فرحانی معاون آموزش حوزه های علمیه کشور صبح امروز با حضور در فرمانداری اهواز و نام نویسی در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران با اشاره به این که مجلس خبرگان رهبری رکن اصلی و اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران است و مسؤولیت اصلی آن انتخاب رهبری می باشد، گفت: در شرایط حساس پس از رحلت امام خمینی(ره)، این مجلس با انتخابی هوشمندانه و به موقع کشور و انقلاب اسلامی را بیمه کرده و رهبر معظم انقلاب با اداره و تدبیر مدبرانه و مقتدرانه خود راه امام خمینی(ره) و شهدا را ادامه داده که این افتخاری برای مملکت و نظام اسلامی است.

 

حجت الاسلام فرحانی با بیان این که مجلس خبرگان رهبری جایگاهی برجسته و نقش اصلی در نظام مقدس اسلامی دارد، افزود: علمای حاضر در این مجلس به عنوان بزرگان استان با توجه به جایگاه خود در نظام اسلامی و مردم نقشی مؤثر در پیاده کردن مطالبات رهبر معظم انقلاب به عنوان سند حرکت اصلی نظام مقدس اسلامی ایفا می کنند.

 

وی با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب در مباحث کلان کشوری و مسائل استانی مطالباتی دارند، گفت: حرکت در جهت تحقق این مطالبات رمز موفقیت نظام جمهوری اسلامی در بخش های گوناگون و استان ها بوده و امیدواریم که با انتخاب هوشمندانه خبرگان استان، شاهد انجام این دو رسالت سنگین باشیم.

 

معاون آموزش حوزه های علمیه کشور با بیان این که نقش مجلس خبرگان در انتخاب رهبری اساسی ترین قدم در امنیت و حفظ نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی و اهداف آن می باشد، تصریح کرد: ائتلافی در میان مجلس خبرگان صورت نگرفته و کسب اجازه از اساتید بزرگوار برای حضور در چنین عرصه هایی به ویژه مجلس خبرگان که نیاز به اجتهاد داشته و اساتید بزرگوار این نمایندگان با تأیید و احساس ضرورت در این عرصه حضور پیدا کردیم.

 

وی با اشاره به این که ملت هوشمند ایران با دقت به وظایف محوله خود عمل کرده و در این امتحان بزرگ الهی هوشمندانه حضور خواهند یافت، افزود: قبول گروه های سیاسی منوط به قرار گرفتن در ظرف  ولایت پذیرفته شدنی  و تمام اقشار ایران با ادیان و مذاهب گوناگون در محدوده ولایت و نظام اسلامی فعالیت می کنند.

 

وی فتنه را خط قرمز نظام مقدس اسلامی برشمرد که در جهت مقابله با اصل انقلاب اسلامی و اهداف مردم شهید پرور جمهوری اسلامی ایران و جان فشانی های آنها است، گفت: مردم هوشیار با قطع نظر از دیدگاه های سیاسی خود با حضور در میدان از انقلاب اسلامی، نظام اسلامی و رهبری حمایت می کنند./9453/پ202/ج

ارسال نظرات