۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۳۰۸۱۲۷

محکومیت کشتار شیعیان نیجریه از سوی جمعیت طلاب انقلاب اسلامی

خبرگزاری رسا ـ جمعیت طلاب انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن جنایات نیجریه و ابراز همدردی با شیعیان آن کشور خواستار اعلام تکلیف انقلابی و دینی متدینین در برابر این حوادث از سوی مراجع عظام تقلید شد.
جمعيت طلاب انقلاب اسلامي

به گزارش خبرگزاری رسا، جمعیت طلاب انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ای جنایات ارتش نیجریه علیه شیعیان این کشور را محکوم کرد.

در این بیانیه صهیونیستها، آل سعود و آمریکا به عنوان عامل جنایات نیجریه معرفی شده‌اند و تاکید شده است که سران اسلام امریکایی و شیعه انگلیسی علیرغم مواضع افراطی مورد حمایت همین جنایتکاران هستند و جالب است که در وقایع این چنینی و کشتار مسلمین صدایی از این دو گروه بلند نمی‌شود!

گفتنی است در پایان این بیانیه اعضای جمعیت طلاب انقلاب اسلامی خواستار اعلام تکلیف انقلابی و دینی متدینین در برابر این حوادث از سوی مراجع عظام تقلید شده اند.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

 

باسمه تعالی

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

در میان سکوت مرگبار مدعیان حقوق بشر و مبارزه با تروریسم، دو روز از جنایت وحشیانه و فجیع ارتش نیجریه علیه عالی ترین مقام نهضت اسلامی نیجریه می گذرد و هنوز سرنوشت جناب حجت الاسلام و المسلمین شیخ ابراهیم زکزاکی و نیز تعداد شهدای بی گناه این حادثه مشخص نیست!

حمله به راهپیمایی مسلمانان در روز قدس سال گذشته و به شهادت رساندن جمعی از مسلمین و پسران شیخ زکزاکی نشان می دهد صهیونیستهای خونخوار در این حادثه غیر انسانی و غمبار همراه با مسببان فاجعه منا در این جنایت دخیل هستند. صهیونیستها، آل سعود و آمریکا در حالی به واسطه ارتش مزدور نیجریه دست به کشتار بی رحمانه شیعیان مظلوم در نیجریه زده اند که امروز شیخ باقر النمر در عربستان، شیخ علی سلمان در بحرین، شیخ طالع باقرزاده در آذربایجان و اینک شیخ زکزاکی، و سایر بزرگان جهان اسلام در چنگال خونین آنان محبوس شده اند.

این در حالی است که سران اسلام امریکایی و شیعه انگلیسی علیرغم مواضع افراطی  مورد حمایت همین جنایتکاران هستند و جالب است که در وقایع این چنینی و کشتار مسلمین صدایی از این دو گروه بلند نمی‌شود!

بی‌تردید نفوذ عمیق تفکر اسلام ناب محمدی و در سرتاسر جهان اسلام و تشکیل جبهه‌های مقاومت علیه ظلم و طاغوت طبق وعده‌ای که امام خمینی(ره) داده بود، در کشورهای مختلف سبب وحشت استکبار جهانی و عمال مرتجع آن شده است به گونه‌ای که برای فرار از این ترس به خانه و حسینیه یورش می برند و صدها نفر را به خاک و خون می کشند.

جمعیت طلاب انقلاب اسلامی جنایات مکرر ارتش نیجریه و کوتاهی دولت این کشور علیه میلیونها شیعه این کشور را محکوم و با برادران و خواهران مسلمان و داغدار خود در نیجریه ابزار همدردی میکند و شهادت جمعی از شیعیان خالص در دفاع از حریم علم و فقاهت را محضر امام زمان عجل الله فرجه و امام خامنه ای و امت اسلام تبریک و تسلیت می‌گوید.

همچنین از مراجع عظام تقلید خواستاریم تکلیف ما را در قبال این گونه جنایات علیه شیعیان و مسلمین بیان نمایند تا در زمان مقتضی به تکلیف انقلابی و دینی خود عمل نماییم. 

جمعیت طلاب انقلاب اسلامی

959/د102/ج1

ارسال نظرات