۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۳۰۸۲۰۲
معاون پژوهش حوزه علمیه خوزستان خبر داد؛

برگزاری همایش مشترک اساتید حوزه علمیه و دانشگاه به مناسبت هفته پژوهش

خبرگزاری رسا ـ معاون پژوهش حوزه علمیه استان خوزستان با اشاره به برگزاری همایش مشترک اساتید حوزه علمیه و دانشگاه به مناسبت هفته پژوهش در دانشگاه شهید چمران اهواز، گفتدر این همایش درباره شیوه‌های تعامل بیشتر میان حوزه‌های علمیه و دانشگاه به بحث و تبادل نظر قرار گذاشته شد.
حجت الاسلام محمد افضلي ، معاون پژوهش حوزه علميه استان خوزستان

حجت الاسلام محمد افضلی، معاون پژوهش حوزه علمیه استان خوزستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برگزاری همایش مشترک اساتید حوزه علمیه و دانشگاه به مناسبت هفته پژوهش ابراز داشت: این جلسه پیرامون بررسی نظرات برای تشکیل مرکز تحقیقات مشترک و سایر زمینه های همکاری پژوهشی در سالن جلسات نهاد رهبری دانشگاه شهید چمران برگزار شد.

 

وی با اشاره به حضور جمعی از اساتید سطوح عالی حوزه علمیه، اساتید هیأت علمی علوم انسانی و اسلامی در این جلسه اظهار داشت: در این همایش مشترک، حجت الاسلام بهرام پور، مدیر حوزه های علمیه خوزستان، معاون پژوهش حوزه های علمیه استان به نمایندگی از حوزه علمیه و ابراهیم حاجی دولو، معاون پژوهشی دانشگاه شهید چمران اهواز از جانب این دانشگاه حضور به عمل رساندند.

 

این مقام مسؤول بیان داشت: در همایش مشترک اساتید حوزه علمیه و دانشگاه شیوه های تعامل بیشتر میان حوزه های علمیه و دانشگاه به بحث و تبادل نظر قرار گذاشته شد و با اتفاق آراء، بر لزوم شروع عملی همکاری تحقیقاتی و پژوهشی تأکید شد.

 

معاون پژوهش حوزه علمیه استان خوزستان با اشاره به توافق راه اندازی مرکز تحقیقاتی در این همایش، ادامه داد: سه نفر از حوزه علمیه و سه نفر دانشگاهی از اعضای این مرکز تحقیقاتی خواهند بود و بنا شد که کارگروه علمی تشکیل شود؛ درباره تأمین منابع مالی کارگروه، فضا و نیروی انسانی لازم در آینده تبادل نظر می‌شود و در آینده راه اندازی صورت خواهد گرفت./9453/303/ب2

ارسال نظرات