۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۹
کد خبر: ۳۰۸۲۳۵

کتاب «روش تفسیری آیت الله عیسی قاسم» در بحرین منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ کتاب قرآنی «روش تفسیری آیت‌الله عیسی قاسم» به همت انتشارات «الفقیه المقاوم» بحرین با هدف تکریم رهبر شیعیان این کشور منتشر شد.
بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، انتشارات «دار الفقیه المقاوم» بحرین در راستای بزرگداشت آیت الله «عیسی احمد قاسم»،  رهبر شیعیان بحرین اقدام به انتشار کتاب «روش تفسیری آیت الله عیسی قاسم» تألیف «عادل الشعلة البحرانی» کرد.


این کتاب برای پژوهشگران و کارشناسان رشته تفسیر قرآن کریم نوشته شده و در راستای بزرگداشت‌ آیت‌الله قاسم به عنوان شخصیت اسلامی سال  منتشر شده است.


البحرانی در مقدمه این کتاب به اهمیت میراث علمی در زمینه علوم قرآنی و تفسیری و روش‌های تفسیری اشاره و خوانندگان را به بررسی آن تشویق می‌کند.


وی پرداختن به تفسیر قرآن کریم و شناخت اهمیت آن در رسالت پیامبر گرامی اسلام (ص) و همچنین بررسی تاثیر آن در ایجاد تغییرات فردی و اجتماعی مطلوب را یک وظیفه مهم توصیف می‌کند.

 

گفتنی است، همایشی بین‌المللی برای بزرگداشت آیت الله عیسی قاسم، چهارشنبه 9 دیماه در تهران برگزار می‌شود که در جریان آن جایزه جهانی شخصیت اسلامی سال به وی اهدا خواهد شد.

 

حوزه علمیه قم، مجمع جهانی اهل بیت (ع) و جامعه المصطفی (ص) العالمیه این همایش را برای بزرگداشت آیت الله عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین برگزار خواهند کرد./982/ب103/د

منبع: ایکنا

ارسال نظرات