۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۳۰۸۳۴۹
نماینده ولی فقیه در استان البرز:

عربستان به کمک اربابانش شیعه کشی را عادی جلوه می‌دهد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی با بیان این که عربستان به کمک اربابانش شیعه کشی را عادی جلوه می‌دهد، گفت: عربستان با راه‌اندازی 100 شبکه ماهواره‌ای اقدام به تبلیغ در راستای شیعه هراسی و تقویت تکفیری‌ها می‌کند و این کشور سگ تعلیم‌دیده آمریکا و اسرائیل است.
نماينده ولي فقيه در استان البرز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان البرز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدمهدی حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج در خطبه‌های امروز نماز جمعه کرج بیان کرد: شهید مفتح با پشتکار و همت بسیار در راستای وحدت حوزه و دانشگاه به خوبی نقش آفرینی کرد و سرانجام سبب وحدت حوزه و دانشگاه شد.

 

بیست و هفتم آذرماه یادآور تلاش های آیت اللّه مفتح

وی با بیان این که آیت اللّه مفتح تلاش های ارزشمند و بی وقفه ای را برای کشور به ثمر رسانید، اظهار داشت: بیست و هفتم آذرماه برای همگان مجاهدت های عالمی ربانی را یادآوری می کند که تلاش های ارزشمند و بی وقفه ای را انجام داد.

 

نماینده ولی فقیه در استان البرز با تاکید بر این که امروز در ایران اسلامی حوزه و دانشگاه باید همدلی، همزبانی و پیشرفت کشور را به همراه داشته باشند، گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دلسوزان دو نهاد حوزه و دانشگاه باید فکری اساسی برای تقویت وحدت حوزه و دانشگاه کنند.

 

آغاز به کار دبیرخانه وحدت حوزه و دانشگاه در استان البرز

امام جمعه کرج با اشاره به این که در استان البرز دبیرخانه وحدت حوزه و دانشگاه آغاز به کار کرده است، گفت: در دبیرخانه وحدت حوزه و دانشگاه تاکنون گزارش عملکردی ارائه نشده است و باید کمیته‌ای برای پیگیری این مهم تشکیل و با دستور کار مشخص، شروع به کار کند.

 

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی با اشاره به این که امروز در استان البرز تعامل بین حوزه و دانشگاه کم است، خاطرنشان کرد: باید ارتباط و همدلی و همزبانی حوزه و دانشگاه در استان البرز بیشتر شود و نباید در حوزه و دانشگاه از وحدت غافل شویم.

 

استکبار جهانی در راستای مقابله با انقلاب اسلامی شیعه هراسی را به راه انداخته است

نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان این که استکبار جهانی در راستای مقابله با انقلاب اسلامی شیعه هراسی را به راه انداخته است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به جهانیان ثابت کرد که نباید زیر بار ظلم رفت و همواره باید با ظلم مبارزه کرد.

 

امام جمعه کرج آمریکا و اسرائیل در راستای اهداف شوم خود مسلمانان را به‌عنوان تروریست معرفی می‌کنند و کاملا مشهود است که هر جا جنگی به وجود می‌آید پای آمریکا و اسراییل به میان است.

 

امروز دشمنان اسلام مسلمانان را به جان هم می‌اندازند

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی با بیان این که آمریکا و اسراییل برای تحقق اهداف شوم خود گروه‌های تکفیری را به جان جهان اسلام انداخته‌اند، خاطر نشان کرد: استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا و اسراییل از اسلام چهره‌ای خشن برای جهانیان ساخته‌اند، درحالی‌که اسلام دین مهربانی است و پیامبر(ص) مردم را دعوت به رحمت کرده است.

 

نماینده ولی فقیه در استان البرز امروز دشمنان اسلام مسلمانان را به جان هم می‌اندازند و خود دست به اسلحه نمی‌برند و بررسی تحولات عربستان، ترکیه و قطر نشانگر این مهم است و همچنین اقدام به تفرقه‌افکنی میان ادیان و مذاهب می‌کنند.

 

عربستان به کمک اربابانش شیعه کشی را عادی جلوه می‌دهد

امام جمعه کرج با بیان این که عربستان به کمک اربابانش شیعه کشی را عادی جلوه می‌دهد، اظهار داشت: عربستان با راه‌اندازی 100 شبکه ماهواره‌ای اقدام به تبلیغ در راستای شیعه هراسی و تقویت تکفیری‌ها می‌کند و این کشور سگ تعلیم‌دیده آمریکا و اسراییل است.

 

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی با اشاره به کشتار شیعیان در کشور نیجریه گفت: در حالی که مسؤولان کشور نیجریه عکس‌العملی از خود نشان ندادند، ارتش نیجریه، شیعیان نیجریه را به خاک خون کشاند و اقدامات ارتش نیجریه چیزی جز شیعه هراسی نیست./876/202/ب1

ارسال نظرات