۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۳۰۸۳۶۴
آیت الله قبلان:

محور مقاومت طلیعه دار مبارزه حقیقی با تروریسم است

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس مجلس اعلای شیعیان لبنان حفظ مثلث حمایت مردمی، ارتش و مقاومت را برای امنیت و آرامش کشور ضروری خواند.
آيت‌الله قبلان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله عبدالامیر قبلان، نایب رییس مجلس اعلای شیعیان لبنان در خطبه های نماز جمعه این هفته بیروت بر مبارزه حقیقی با تروریسم تاکید کرد و گفت: ارتش لبنان در کنار مردان مقاومت به مبارزه حقیقی با تروریسم و گروه های تروریستی می پردازند.

 

وی افزود: مثلث حمایت مردمی، ارتش و مقاومت ضامن امنیت و آرامش کشور است و حفظ اضلاع این مثلث در کنار هم برای مبارزه با تروریسم بسیار ضروری است.

 

نایب رییس مجلس اعلای شیعیان لبنان تاکید کرد: کشور ما همواره طلیعه دار محور مقاومت است و برای مبارزه با تروریسم از هیچ تلاشی دریغ نمی کند و با وجود کمبود امکانات و منابع مالی توانسته است ضربات سنگینی را به گروه ها تروریستی در منطقه وارد کند.

 

این عالم لبنانی تصریح کرد: جای تعجب است که برخی مقاومت را یک حزب یا گروه تروریستی می خوانند؛ این در حالی است که محور مقاومت بدون هیاهوی تبلیغاتی به مبارزه حقیقی با تروریسم می پردازد.

 

وی در پایان به میلاد پیامبر گرامی اسلام اشاره و خاطر نشان کرد: قدرت های بیگانه سعی دارند امت اسلامی را به عقب رانده و با شعله ور کردن آتش اختلافات در میان جوامع اسلامی به اهداف شوم خود برسند. مسلمانان باید با بازخوانی مبانی اصیل دین اسلام که از لسان مبارک پیامبر(ص) و اهل بیت او صادر شده است قدرت تشخیص خود را نسبت به گفتمان های جعلی دینی تقویت کنند./1321/ب902/د

ارسال نظرات