۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۳۰۸۴۷۱
عضو ارشد حزب الله:

توقف حمایت عربستان از گروه‎های تکفیری بهترین راه مبارزه با تروریسم است

خبرگزاری رسا ـ یکی از روحانیان لبنانی تاکید کرد که در اولویت نبودن مبارزه با رژیم صهیونیستی برای ائتلاف اسلامی یک ننگ است.
نبيل قاووق معاون شوراي اجرايي حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام نبیل قاووق، نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسم یادبودی که شهر "زوطر" این کشور برگزار شده بود به ائتلاف ضد تروریسم به رهبری عربستان سعودی اشاره کرد و گفت: بهترین راه مبارزه با تروریسم متوقف کردن حمایت های مالی و تسلیحاتی عربستان سعودی از گروه های تروریستی تکفیری است.


وی افزود: اگر عربستان سعودی حمایت خود از گروه های تکفیری در یمن، سوریه، عراق و دیگر مناطق را متوقف کند دیگر نیاز به تبلیغات رسانه ای در این زمینه و تشکیل ائتلاف نیست.


این روحانی لبنانی تاکید کرد: کشور ما سال ها است که با گروه های تکفیری مبارزه می کند و بدون تشکیل ائتلافی بارها رژیم صهیونیستی را شکست داده است. اینکه یک ائتلاف با عنوان ائتلاف اسلامی تشکیل شود ولی اولویت آن مبارزه با رژیم صهیونیستی نباشد، یک ننگ به حساب می آید.


شیخ نبیل قاووق تصریح کرد: عربستان برای مبارزه حقیقی با تروریسم باید ائتلافی علیه رژیم صهیونیستی تشکیل دهد. لبنان در سنگر مقاومت در آن واحد با دشمن تکفیری و دشمن صهیونیستی مبارزه می کند و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نمی کند./1321/ب902/د

ارسال نظرات