۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۱
کد خبر: ۳۰۸۵۸۸
رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان:

مسؤولان پیگیر خسارات دوازده سال تحریم ایران باشند

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان گفت: مسؤولان ایران باید پرونده تهمت زنی نسبت به ایران را به صورت جدی در مجامع بین المللی پیگیری کنند و خواستار توضیح مسؤولان ۵+۱ باشند.
حجت‌الاسلام سيد عبدالصاحب حسيني

حجت‌الاسلام سید عبدالصاحب حسینی رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که در سال های گذشته رهبر معظم انقلاب بارها فرموده اند که ساخت بمب اتم حرام است، گفت: سایر مسؤولان ایرانی نیز اعلام کرده اند که به هیچ وجه به دنبال ساخت سلاح هسته ای نیستیم.

 

وی افزود: بعد از 12 سال تهمت و افترا نسبت به ایران، 5+1 به این نتیجه رسید که هیچ اثری از فعالیتی در راستای ساخت سلاح هسته ای در ایران وجود نداشته است.

 

حجت الاسلام حسینی با تأکید بر شکایت علیه کشورهایی که به ایران تهمت زده اند، گفت: خسارت هایی که ملت ایران طی دوازده سال گذشته متحمل شده است، باید جبران شود.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان با بیان این که سازمان های بین المللی و کشورهای تحریم کننده باید پاسخگوی عملکرد خود برای تحریم ایران در دوازده سال گذشته باشند، گفت: مسؤولان ایران باید پرونده تهمت زنی نسبت به ایران را به صورت جدی در مجامع بین المللی پیگیری کنند و خواستار توضیح مسؤولان 5+1 باشند.

 

وی با اشاره به این که در این مدت به ایران ظلم شد و مردم دچار خسارت شدند، گفت: محاکم بین المللی باید خسارت ایران را محاسبه کنند.

 

وی با اشاره به این فرمایش رهبر معظم انقلاب دشمن که در آینده بهانه دیگری را مبنای عمل خود قرار خواهد داد گفت: امروز نیز شاهد بهانه قرار دادن حقوق بشر از سوی آمریکا هستیم.

 

حجت الاسلام حسینی با تأکید بر این که دشمن به دنبال بهانه ای جدید برای به چالش کشانیدن ایران است، گفت: حقوق ایران همیشه قابل پیگیری است.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان گفت: دروغ بزرگ دشمن برای جهانیان ثابت شد که طی دوازده سال گذشته نسبت به ایران تهمت زده شد و تحریم ها را به ایران تحمیل کردند./1307/302/ب3

 

ارسال نظرات