۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۳۰۸۶۸۲

پیام تسلیت گروه‌های فلسطینی به مناسبت شهادت «سمیر قنطار»

خبرگزاری رسا ـ گروه‌های فلسطینی از جمله جهاد اسلامی، حماس و «جنبش ملی آزادی‌بخش» با صدور بیانیه‌هایی جداگانه شهادت «سمیر قنطار» در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی را تسلیت گفتند.
سمير قنطار از فرماندهان حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌ای شهادت «سمیر قنطار» از رزمندگان حزب‌الله را تسلیت گفت.

 

در این بیانیه آمده است: ای سمیر! خدا تو را رحمت کند؛ ملت فلسطین تو را شناخت، تو برای دفاع از حقوق این ملت مبارزه کردی، چندین سال از عمرت را پشت میله‌های زندان گذراندی و سپس سربلند از زندان خارج شدی تا مسیر مبارزه علیه رژیم اشغالگر و جنایتکار را ادامه دهی و اکنون به خیل شهدا پیوستی، شهادت گوارای وجودت باد...

 

جنبش ملی آزادیبخش فلسطین نیز در بیانیه‌ای شهادت قنطار را تسلیت گفت.

 

در این بیانیه آمده است: قصدش (اسرائیل) این بود که محور مقاومت که سوریه نماینده آن است را نابود کند اما سوریه شکست‌ناپذیر خواهد ماند و بر رژیم اشغالگر پیروز خواهد شد؛ دشمن باید تبعات این جنایت زشت را بپذیرد.

 

جاودانگی و بزرگی برای شهدای ماست و خواری و ذلت برای خیانتکاران پست.

 

پیش به سوی انقلاب تا پیروزی.

 

جنبش حماس نیز با صدور بیانیه‌ای شهادت سمیر قنطار را محکوم کرد و از جامعه بین‌المللی خواست به مسئولیت‌های خود در قبال این عربده‌کشی اسرائیل عمل کند.

 

کمیته‌های مقاومت در فلسطین نیز با صدور بیانیه‌ای شهادت سمیر قنطار را تسلیت گفت.

 

در این بیانیه آمده است: سمیر قنطار 30 سال پس از فداکاری در راه دفاع از فلسطین به شهادت رسید و تمام میدان‌های مقاومت با رژیم اشغالگر به حضور وی (در این میدان‌ها) شهادت می‌دهند.

 

در ادامه بیانیه مذکور آمده است به شهادت رساندن قنطار دلیل قاطع بر آن است که وجود وی برای اسرائیل درد‌آور بوده، اما شهادت وی نیز برای تل‌آویو دردناک خواهد بود. در پاسخ به این جنایت، مقاومت علیه اشغالگر باید تشدید شود./980/ب102/د

ارسال نظرات