۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷
کد خبر: ۳۰۸۷۰۶
امام جمعه بندر امام:

حضور فتنه گران در سطح جامعه نوعی ایجاد خلل در نظام جمهوری اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بندر امام با اشاره به حضور عناصر فتنه گر در دانشگاه شهید چمران و بی تفاوتی مسؤولان نظامی و سیاسی استان به حضور آنها، گفت: حضور عناصر فتنه گر با توجه به در پیش بودن انتخابات زمینه سازی برای ایجاد فتنه است و این حضور نوعی ایجاد خلل در نظام جمهوری اسلامی است.
حجت الاسلام محمد تابش ، امام جمعه بندر امام خميني (ره)

حجت الاسلام محمد تابش، امام جمعه بندر امام، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که از اوایل پیروزی انقلاب اسلامی گروه مبارزین خلق با ماهیت آمریکایی خود ادعا مبارزه با آمریکا و سر دادن شعارهای ضد امپریالیستی و مخالفت با آمریکا  را اعلان کرده اما در خفا با آمریکا رابطه داشته و خوش خدمتی آنها مشغول بودند، افزود: بنی صدر در دوران دانشجویی خود با سفر به فلسطین و قرار گذاشتن با مسؤولان رژیم اسرائیل ادعای انقلابی بودن را در سر پرورانده و استفاده از تعبیر نعل واورنه برای رفتار و کردار متغیر این افراد مناسب است.

 

امام جمعه بندر امام با بیان این که فتنه گران اصلاح طلب نیز این مصداق سخن قرار گرفته و شعارهای به ظاهر اصلاح گرایانه آنها وجهه اصولگرایانه و اسلامی نداشته و اصلاحاتی آمریکایی است، اظهار داشت: هدف اصلاح طلبان از اصلاحات تجدیدنظر طلبی در مبانی دینی و انقلاب اسلامی و اصول امام خمینی(ره) است.

 

این مقام مسؤول با بیان این که اصلاح طلبان فتنه‌گر از هر فرصتی برای تحقق اهداف شوم خود استفاده و بهره بردن از مناسبت‌های انقلابی را بهترین فرصت برای خود قلمداد می کنند، گفت: استفاده از این مناسبت‌ها افزون بر بهره بردن برای تحقق خواسته‌های خود نوعی جاسوسی امنیتی برای پیش بردن اهداف و نیات پلید آنها است.

 

وی با بیان این که ناآگاهان در دام تبلیغات و فعالیت‌های فتنه گران فرو می‌افتند، خاطرنشان کرد: بخشی از اصلاح طلبان ناسازگار با انقلاب اسلامی با عنوان اعتدالیون یا اصلاح طلبان معتدل در دولت اعتدال نفوذ کرده و بعضی از پست های حساس را به خود اختصاص دادند.

 

حجت الاسلام تابش با بیان این که اصلاح طلبان معتدل در واقع اصلاح طلبان فتنه گر هستند، افزود: حضور بعضی از آنها و پشتوانه‌هایشان در این دولت به واسطه تحمیل و امتیازگیری از رییس جمهور شده و این گونه افراد به دنبال فضاسازی برای ایجاد فتنه هستند.

 

وی با اشاره به حضور مسؤولان استانداری خوزستان در فرودگاه بین‌المللی و حمایت نظامی از فتنه‌گران و مشایعت آنها به دانشگاه شهید چمران بدون دعوت از سوی دانشگاه، ابراز داشت: وزارت کشور به عنوان حامی امنیت داخلی کشور صادر کننده مجوز برای احزاب سیاسی بانی حضور فتنه‌گران و یا تحت حمایت قرار دادن آنها است.

 

امام جمعه بندر امام با اشاره به در پیش بودن انتخابات، افزود: فتنه‌گران به دنبال تشنج و شلوغ کردن فضا انتخابات، ایجاد جامعه دو قطبی، با انجام سخنرانی های تند یا کارهای نامناسب به متهم کردن جوانان ولایت مدار به تندخویی و خشونت پرداخته و با بهره‌گیری از این اوضاع برای فتنه زمینه سازی می‌کنند.

 

این مقام مسؤول با بیان این که نیروهای امنیتی در صورت مشاهده این گونه موارد باید عکس‌الععمل سریعی از خود نشان دهند، خاطرنشان کرد: شورای تأمین استان با توجه به انجام فعالیت زیر نظر استانداری و با عنایت به این که مسؤولان استانداری در استقبال از عناصر فتنه گر حضور می‌یابند، انتظاری از این نهاد در حفظ امنیت نیست.

 

وی با اشاره به این که حضور فتنه گران نوعی ایجاد خلل در نظام جمهوری اسلامی به شمار می‌رود، گفت: ورود وزارت اطلاعات به این قضیه و جلوگیری از برگزاری چنین نشست‌هایی قانونی بوده اما با توجه به در پیش بودن انتخابات نوعی آفرینش تنش و در اختیار گذاشتن بهانه در دست این گونه افراد است.

 

حجت‌الاسلام تابش دخول سپاه پاسدارن با توجه به نقش اصلی خود برای دفاع از انقلاب اسلامی را ضروری دانسته و بیان داشت: ورود سپاه استان در چنین مواردی ضروری و بی طرف قرار گرفتن نسبت به این قضایا با توجه به هدف شکل‌گیری سپاه پاسداران در حفظ مبانی انقلاب اسلامی ضروری است./9456/302/ب2

ارسال نظرات