۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۳۰۸۸۶۳
در حمایت از شیعیان مظلوم نیجریه؛

تجمع بزرگ اعتراض آمیز طلاب و روحانیان مشهد برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ در پی اقدام جنایتکارانه ارتش نیجریه در کشتار شیعیان مظلوم، علما، اساتید و طلاب حوزه علمیه خراسان در تجمع اعتراض آمیزی این جنایت را محکوم و خواستار آزادی شیخ زکزاکی شدند.
نواب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، در پی اقدام جنایتکارانه ارتش نیجریه در کشتار شیعیان مظلوم و زخمی شدن و دستگیری شیخ ابراهیم زکزاکی، علما، اساتید و طلاب حوزه علمیه خراسان، صبح امروز در تجمع اعتراض آمیزی، در مدرسه علمیه عالی نواب، این جنایت را محکوم کردند.

 

بر اساس این گزارش، تجمع کنندگان ضمن محکومیت این جنایت خواستار آزادی هرچه سریع تر رهبر شیعیان نیجریه و مجازات عاملان این اعمال وحشیانه شدند.

 


تجمع کنندگان با در دست گرفتن پلاکاردها و سر دادن شعار های "یا حجت بن الحسن عجل علی ظهورک"، "الله اکبر"، "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل"، "زکزاکی مجاهد آزاد باید گردد"خشم و  انزجار خود را از جنایت ارتش نیجریه و سکوت مجامع بین المللی اعلام کرده و خواستار برخورد قاطع با عوامل کشتار شیعیان نیجریه و آزادی بدون قید و شرط شیخ ابراهیم زکزاکی شدند.

 

 

خاطر نشان می شود، آیت الله علم الهدی نیز به عنوان سخنران این تجمع بزرگ، در سخنانی با محکومیت جنایت کشتار شیعیان نیجریه، به عوامل پشت پرده این فاجعه اشاره و آن را توطئه ای آمریکایی و صهیونیستی خواند و خواستار رسیدگی سریع به این جنایت شد./859/203/ب1

ارسال نظرات