۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۳۰۸۸۶۶
امام جمعه برج البراجنه بیروت:

شهادت طلبی رمز پیروزی علیه دشمنان صهیونیستی و تکفیری است

خبرگزاری رسا ـ یکی از روحانیان لبنان ضمن محکوم کردن ترور شهید القنطار به دست صهیونیست‌ها، ریشه تمام اقدامات تروریستی در منطقه را در رژیم صهیونیستی دانست.
حجت الاسلام شيخ احمد قبلان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ احمد قبلان، امام جمعه برج البراجنه بیروت، در پیامی اقدام تروریستی نیروهای رژیم صهیونیستی مبنی بر به شهادت رساندن سمیر القنطار، از فرماندهان حزب الله را محکوم و بیان کرد که این اقدام یک عملیات تروریستی و جنایتکارانه بود.

 

وی افزود: این اقدام از رژیمی که جنایت و کشتار را مبنای کارد قرار داده دور از انتظار نبود. ریشه تمام اقدامات تروریستی به رژیم ستمگر صهیونیستی برمی گردد.

 

این روحانی لبنانی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی هر چقدر دامنه اقدامات تروریستی خود را گسترش دهد و از طرق مختلف دشمنی خود را با مسلمانان به نمایش بگذارد نمی تواند روح مقاومت را در لبنان با خللی روبرو کند. اراده پولادین مردان مقاومت با این اقدامات جنایتکارانه تحت تاثیر قرار نمی گیرد.

 

امام جمعه برج البراجنه بیروت تصریح کرد: رژیم صهیونیستی هم غاصب بوده و هم تجاوزگر است و تنها با تکیه و ایستادگی بر خط مقاومت و شهادت طلبی است که می توان در برابر دشمنی های این رژیم ایستاد.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: مقاومت تنها گزینه ای است که باید به آن تمسک کرد و برای مقابله با صهیونیسم ودشمنان اسلام و آزادی مسجد الاقصی از چنگال اشغالگران، هیچ گزینه ای را نمی توان جایگزین مقاومت اسلامی کرد./1321/ب903/د

ارسال نظرات