۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۳۰۹۰۵۹
رئیس سازمان اوقاف؛

ارزیابی و نظارت از ملزومات نقشه راه توسعه موقوفات است

خبرگزاری رسا ـ رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه خواستار آسیب‌شناسی برنامه پنجساله ششم توسعه وقف شد و گفت: باید الزامات نقشه راه تعیین و وظایف افراد و بخش‌های مختلف بطور دقیق مشخص شود.
حجت الاسلام محمدي رييس سازمان اوقاف

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین علی محمدی در نشست شورای معاونین بنیاد توسعه موقوفات طی سخنانی اظهار داشت:در اجرای سیاست های کلی عمرانی باید هماهنگی لازم بین سازمان اوقاف و بنیاد توسعه و عمران موقوفات وجود داشته باشد.

 

حجت الاسلام و المسلمین محمدی متذکر شد: اگر در نقشه کلی ارائه شده در زمینه بهره‌وری از موقوفات ، هماهنگی‌های لازم بین بخش های مختلف وجود نداشته باشد فایده آنچنانی نخواهد داشت.

 

حجت الاسلام و المسلمین محمدی در این نشست که در محل سالن همایش‌های هتل ارم برگزار شد و قائم مقام ، معاونین و مدیران کل سازمان اوقاف حضور داشتند تاکید کرد:باید نقشه راه عمران و آبادانی موقوفات تعریف و با همدلی و همزبانی اجرا شود و کلیات یک پروژه و برنامه در صورتی مفید و موثراست که به یک برنامه مدون و نتیجه گیری مثبت منجر شود.

 

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه خواستار آسیب‌شناسی برنامه پنجساله ششم توسعه وقف شد و گفت: باید الزامات نقشه راه تعیین و وظایف افراد و بخش های مختلف بطور دقیق مشخص شود.

 

وی مشخص کردن نقاط مشترک برای همکاری بخش های مختلف سازمان را مورد تاکید قرار دادو افزود: نباید در اجرای برنامه‌های سازمان اوقاف ابهامی وجود داشته باشد.

 

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه پاسخگو بودن در مورد عملکرد افراد را از ویژگی مهم مدیریتی دانست و یادآور شد: باید انقلابی ، شجاعانه و شبانه روزی کار کرد تا مسئولیتی را که بر عهده گرفته ایم به نحواحسن پیش برود.

 

وی هدف گزاری برای منفعت و مصلحت موقوفات را دوشاخصه اصلی در عمران و آبادنی آنها دانست و اظهار داشت: باید در تدوین برنامه پنجساله ششم توسعه موقوفات ، اهداف به لحاظ هزینه های مالی به طور دقیق مشخص شود.

 

حجت الاسلام و المسلمین محمدی با تاکید بر توانمندی نیروی انسانی به عنوان شرط اصلی بازدهی فعالیت های عمرانی متذکر شد: باید عنصر اجرایی و توانمند برای اجرای اهداف جذب وآن را تقویت کرد.

 

وی نظارت، ارزیابی و کنترل را از ملزومات نقشه راه توسعه موقوفات دانست وگفت: باید برای اجرای هر پروژه زمان مشخصی در نظر گرفته شود.

 

وی تصریح کرد: بنیاد توسعه و عمران موقوفات اقدامات خوبی را در زمینه احیای موقوفات آغاز کرده است اما کافی نیست و باید نسبت به گذشته فعالیت بیشتری داشته باشد.

 

وی همدلی و همزبانی برای جامه عمل پوشاندن به اهداف سازمان اوقاف و امور خیریه را به عنوان ملزومات اصلی نقشه راه توسعه و آبادانی موقوفات دانست و تاکید کرد: ان شاالله فعالیت های عمرانی در موقوفات نسبت به گذشته بهتر و بیشتر شود./1325/د102/ف2

 

منبع: روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه

ارسال نظرات