۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۳۰۹۳۱۵
آیت الله طباطبایی نژاد:

علمای دین باید همواره در میان مردم باشند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اصفهان با بیان این‌که علمای دین باید همیشه در میان مردم بوده و در جامعه حضور داشته باشند، گفت: آیت الله بهبهانی همواره در حال خدمت رسانی به مردم و اسلام و مسلمین بود.
آيت الله طباطبايي نژاد امام جمعه اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، بعداز ظهر امروز در همایش بزرگداشت آیت الله العظمی بهبهانی در اصفهان، با اشاره به ابعاد مختلف شخصیتی آیت الله بهبهانی، گفت: آیت الله بهبهانی مصداق روایتی هستند که در آن پیامبر اکرم(ص) علما را مانند ستارگانی ذکر می‌کنند که در آسمان می‌درخشند و مردم در دریا و خشکی راه خود به وسیله آن پیدا می‌کنند و اگر این ستاره‌ها خاموش شوند حتی ره‌یافتگان نیز راه خود را گم خواهند کرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان خاطرنشان کرد: علمای دین باید همیشه در میان مردم باشند و در جامعه حضور داشته باشند، باید در جامعه اسلامی همیشه نور افشانی کنند و همواره مشغول هدایت و راهنمایی مردم باشند.

 

وی ادامه داد: آیت الله بهبهانی همواره در حال خدمت به اسلام و مسلمین بود و خدمات بسیاری را به مردم اصفهان و بهبهان ارائه کرد و اعمالشان ثابت کرد مصداق روایت پیامبر اکرم(ص) هستند.

 

وی با اشاره به خدمات مختلف آیت الله بهبهانی در جامعه و تلاش و کوشش ایشان برای خدمت به مردم و اسلام تصریح کرد: هرکجا که سخنی از ایشان مطرح می‌شد همراه بود با تعاریف و تمجیدهای بسیار و ابعاد مختلف خدمات ایشان به مردم و جامعه، علما همواره متأثر و متأسف از دست دادن ایشان هستند و ابراز می‌کنند که چرا در اصفهان ایشان زودتر حضور پیدا نکرد و اصفهان از برکات ایشان زودتر بهرمند نشد./1304/202/ب1

ارسال نظرات