۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۹
کد خبر: ۳۰۹۳۲۸

سهل انگاری پلیس آمریکا در مبارزه با اسلام ستیزان

خبرگزاری رسا ـ پلیس آمریکا بعد از گذشت 11 روز از بازداشت فردی اسلام ستیز، به نقشه وی برای حمله با بمبی دست‎ساز به مسلمانان پی برد.
اسلام ستيزي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، پلیس شهر ریچموند آمریکا به دلیل سهل انگاری در تشخیص جدی فردی اسلام ستیز علیه مسلمانان به شدت مورد انتقاد قرار گرفت.

 

ویلیام کلی 55 ساله، بعد از آن که بیرون از مسجد ریچموند فریاد زده بود که «همه شما (مسلمانان) را خواهم کشت»؛ از سوی پلیس منطقه بازداشت شد.

 

این فرد اسلام ستیز در صفحه فیسبوک خود با انتشار تصویر یک بمب دست ساز، مسلمانان منطقه ریچموند را به قتل تهدید کرده بود با این حال 11 روز طول کشیده بود که پلیس سایبری آمریکا به وجود این تهدید پی برده و جرم ویلیام کلی را تایید کند.

 

اقدامات گروه های تروریستی مدعی اسلام، مانند داعش، از طرفی؛ و از طرف دیگر پوشش رسانه ای قوی این گونه اقدامات از سوی رسانه های غربی موجب شده است که افکار عمومی آمریکا و اروپا به شدت علیه مسلمانان جهت گیری کند.

 

به گفته روزنامه نیویورک تایمز، از زمان حملات تروریستی یازده سپتامبر تاکنون، هیچگاه میزان و شدت حملات مرتبط با نفرت قومی و دینی به اندازه حال حاضر نبوده است.

 

این حملات که بیشتر ضد اسلامی بوده است، بعد از حملات تروریستی وابستگان داعش در فرانسه و نیز ایالت تگزاس آمریکا، به شدت افزایش یافته است./847/ب902/د

ارسال نظرات