۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۵
کد خبر: ۳۰۹۳۶۱
نماینده مردم مشهد در مجلس:

تلاش می کنیم در انتخابات لیست مشترک ارائه کنیم

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: اصولگرایی حرف و مارک نیست بلکه فرهنگ و رفتار است.
حجت الاسلام پژمانفر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام نصرالله پژمان فر، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران در تشریح انتخابات آینده مجلس اظهار کرد: اصولگرایی حرف و مارک نیست بلکه یک فرهنگ و رفتار است، اگر کسی رفتار اصولگرایی داشته باشد و به سمت منطق قابل دفاع پیش برود، شرایط انتخابات مجلس آینده از مجلس نهم بهتر خواهد بود.

 

وی نگاه مردم را در مسائل مختلف رویکرد و نگاه اصولگرایی دانست و افزود: خواست و نگاه مردم در مسائل مختلف رویکرد و نگاه اصولگرایی است و مجلس اصولگرایی را خواهیم داشت. جریانات اصولگرا باید توجه کنند به خاطر تأمین خواسته مردم حداکثر تلاش خود را برای کنار گذاشتن نقطه نظرات شخصی و ایجاد وحدت بین خودشان داشته باشند.

 

حجت الاسلام پژمان فر خاطر نشان کرد: جبهه پایداری در حال گفت وگو برای یک جریان فعال سیاسی و اجتماعی است و ارتباطات با تهران به صورت منسجم برقرار شده است ولی طبیعتا مثل همه گروهها باید ابتدا سخنگو ورود پیدا کند.

 

وی در خصوص انسجام جریان اصولگرایی اظهار کرد: تلاش این است که جریان اصولگرایی بتواند با هم لیست مشترکی داشته باشند. نشست ها و پیگیری ها در رابطه با این موضوع به صورت جدی صورت می گیرد.

 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان این که تلاش برای اختلاف افکنی در جریان اصولگرا وجود دارد تصریح کرد: جریانات دیگر تمامی امید و تلاش خود را در جهت اختلاف بین اصولگراها گذاشته اند و آنها امید دارند در صورت اختلاف، موقعیتی برایشان ایجاد شود؛ از این رو باید جریان اصولگرا به این قضیه دقت فراوان داشته باشند.

 

وی به هزینه های انتخاباتی اشاره کرد و گفت: درصدی از هزینه ها را خود کاندیداها متقبل می شوند؛ در نحوه و مقدار تبلیغات و بریز و بپاش ها باید نگریست آیا این کارها منطقی است؟ البته این اتفاق افتاده که قابل دفاع هم نیست./861/پ203/ج

ارسال نظرات