۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۳۰۹۴۲۶
دبیرکل جمعیت العمل اسلامی بحرین در گفت‎وگو با رسا؛

شکست‎های آل‎سعود در منطقه موجب اعدام شیخ نمر شد

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل جمعیت العمل اسلامی بحرین اعدام شیخ نمر را محکوم کرد و گفت: شکست‎های آل‎سعود در منطقه موجب اعدام شیخ نمر شد.
شيخ عبدالله صالح معاون دبيرکل جمعيت العمل اسلامي بحرين

 

حجت الاسلام شیخ عبدالله صالح معاون دبیرکل جمعیت العمل اسلامی بحرین در گفت‎وگو با خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا شهادت آیت الله شیخ باقر النمر را به خانواده‎، دوستان، مسلمانان، حوزه‎های علمیه و مراجع تسلیت گفت و از خداوند متعالی رحمت را برای این شهید مسالت کرد.


وی افزود: حکومت آل‎سعود به دلیل شکست‎های پی در پی ماه‎های اخیر جریان‎های تروریستی در عراق، یمن و سوریه به این اقدام دست زده و شیخ نمر را اعدام کرد.


معاون دبیرکل جمعیت العمل اسلامی بحرین ادامه داد: اعدام بدون اعلام قبلی شیخ نمر احتمال دارد ناشی از خشم آل سعود از کشته شدن زهران علوش، از رهبران جریان‎های تکفیری و امثال آن باشد.


وی به جایگاه علمی آیت الله نمر اشاره کرد و گفت: شیخ نمر یک عالم بزرگ، مشهور و شخصیت علمی قوی در زمینه فقه و اصول در حوزه علمیه بود.


حجت الاسلام شیخ صالح محکومیت و مقابله با چنین اقدام‎هایی را وظیفه علمای جهان اسلام دانست و تصریح کرد: علمایی که در راه آزادی، حقیقت طلبی و دین قدم بر می دارند باید مانع از تکرار چنین اقدام‎های شوند و آن را به شدت محکوم کنند.


وی ادامه داد: از علمای حوزه علمیه قم به علت تعطیلی درس‎های امروز و تجمعشان در اعتراض و محکومیت به اعدام آیت الله شیخ نمر تشکر و قدردانی می کنیم. سایر حوزه‎های علمیه در سراسر جهان باید این اقدام ظالمانه را محکوم سازند و نسبت به آن سکوت نکنند./994/ب912/د

ارسال نظرات