۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۳۰۹۴۳۸
مدیر کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه:

اعدام شیخ نمر زوال حکومت آل سعود را تسریع خواهد کرد

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه ریختن خون های پاک را موجب زنده نمودن آزادگی و حریت دانست و گفت: اعدام شیخ نمر زوال حکومت آل سعود را تسریع خواهد کرد.
حجت الاسلام اراکي

حجت الاسلام سید محمد باقر حسینی اراکی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ضمن ابراز تأسف از شهادت آیت الله نمر باقر النمر اظهار داشت: شهادت شیخ نمر سراشیبی سرعت سقوط حکومت آل سعود را دنبال خواهد کرد.


حجت الاسلام حسینی اراکی با اشاره به حکومت های باطل تاریخ عنوان داشت: تاریخ اثبات کرده است که حکومت های ظالم رو به زوال و نابودی پیش رفته و اقدامات نسنجیده آن ها موجب سقوط حکومتشان خواهد شد.


وی تصریح کرد: شهادت شیخ نمر نشان دهنده قدرت یافتن بیداری اسلامی است، این اولین شاخصه در قتل نفس های پاک است، ریختن خون های پاک در مکتب حرّیت و آزادگی فریاد بلندی در مقابل استکبار است.


مدیر کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه ادامه داد: منتقم خون به ناحق ریخته شده مظلومان جهان، حجت بن الحسن العسگری (عج) است و در مکتب اسلام، دفاع از اسلام ناب محمدی مرز نمی شناسد و همه مسلمانان جهان در دفاع از مظلومان و آزادی خواهان به پا می خیزند.


حجت الاسلام حسینی اراکی ارتباط آل سعود با صهیونیست ها را عامل جنایات اخیر عربستان دانست و تأکید کرد: حکام سعودی دست به جنایات فراوانی می زنند که اگر اعدام آیت الله نمر را در کنار جنایات حکام سعودی در مقابل مردم بی پناه یمن قرار دهیم به این نتیجه می رسیم که آمریکا و رژیم منفور صهیونیستی در این اقدامات نقش دارند.


وی بیان داشت: شیخ نمر به دو جرم اعدام شد، یکی حبّ خاندان عصمت و طهارت در قلب این عالم بود و دیگری افشاگری ظلم حکومت سعودی بود، به همین دلیل ظالمانه به شهادت رسید.


مدیر کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه در پایان گفت: تفکر خشک وهابیت موجب زایش گروهک های تروریستی همچون داعش و النصره و دیگر گروهک های ستمگر می شود، شیخ نمر با اجرای این حکم بر خلاف تصور حکام سعودی زنده شد و شیخ نمرهای دیگری در عالم فریاد آزادی و آزادگی سر خواهند داد و اسلام زنده خواهد ماند./857/302/ب3

ارسال نظرات