۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۳۰۹۴۵۱
استاد حوزه علمیه:

اعدام شیخ نمر نتیجه وحشت حکام سعودی از شکل گیری انقلاب اسلامی بود

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه اعدام آیت الله نمر را نتیجه وحشت حکام سعودی از شکل گیری انقلاب اسلامی در این کشور دانست و گفت: آل سعود از آگاهی مردم عربستان واهمه دارند.
حجت الاسلام صرفي پور

حجت الاسلام محمدتقی صرفی پور استاد حوزه علمیه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، در خصوص به شهادت رسیدن آیت الله نمر باقر النمر به دست رژیم سفاک آل سعود عنوان داشت: شهادت آیت الله نمر به دلیل وحشت دولت وهابی آل سعود از ظهور یک امام خمینی دیگر بود.


حجت الاسلام صرفی پور تصریح کرد: حکام سعودی از هدایت مردم واهمه دارند، شیخ نمر مردم را به سوی انقلاب اسلامی در عربستان رهبری می کرد، به همین دلیل مورد نفرت حکام سعودی قرار گرفت.


استاد حوزه علمیه ادامه داد: حکام سعودی از بیداری اسلامی در عربستان وحشت دارند و با تمام کسانی که به دنبال آگاه ساختن اذهان عمومی در این کشور هستند با شدت برخورد می کنند.


وی افزود: رژیم ابوسفیانی عربستان در جنگ با یمن متحمل خسارات و شکست های سنگین شد و اعدام شیخ نمر نیز سرپوشی بر شکست های این رژیم منفور بود، آل سعود سعی دارد انتقام شکست های خود در یمن را با اعدام شیخ نمر جبران کند و به دنبال ایجاد رعب و وحشت در قلب شیخ نمرهای دیگر است.


حجت الاسلام صرفی پور خاطرنشان کرد: حکام ظالم سعودی از این امر غافل هستند که شهادت علمایی همچون آیت الله نمر موجب بیداری بیشتر مردم خواهد شد و نور آگاهی و آزادگی را در قلوب آن ها روشن خواهد کرد.


استاد حوزه علمیه بیان داشت: شهادت شیخ نمرها پیروزی انقلابیون را تسریع بخشیده و مردم جهان را با تشیع آشنا ساخت، اقدامات نسنجیده اخیر آل سعود همواره نتیجه عکس داده و موجب تخریب چهره این حکومت منفور در اذهان جهانیان می شود.


وی یادآور شد: ریختن خون بی گناهان ذلت دولت سعودی را به دنبال دارد، شیخ نمر اولین شهید در راه آزادگی و روشنگری نبوده و آخرین شهید نیز نخواهد بود، روزی این خون های مطهر به ناحق ریخته شده دستگاه حکومتی ظالم را به زیر خواهد کشید.


حجت الاسلام صرفی پور در پایان گفت: آل سعود سخنان خداوند متعال در قرآن کریم را نیز نادیده گرفته و فراموش کرده است که خون های پاک به ناحق ریخته شده منتقمی دارد که به زودی با شمشیر عدالت خود نابودی ظالمان جهان را رقم خواهد زد./857/303/ب3

ارسال نظرات