۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۳۰۹۴۹۶
حجت الاسلام والمسلمین رجبی:

خون پاک شیخ نمر دامان آل سعود را خواهد گرفت

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که در قرآن کریم آیات بسیاری در زمینه پیروزی حق بر باطل وجود دارد؛ اظهار داشت: بدون شک خون پاک شیخ نمر دامان آل سعود را خواهد گرفت و ان شاء الله در آینده ای نزدیک شاهد فروپاشی این جنایاتکاران و به سزای اعمال رسیدن آن ها باشیم.
آيت الله رجبي

حجت الاسلام والمسلمین محمود رجبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با محکومیت اعدام شیخ نمر از سوی رژیم آل سعود به تبعات این اقدام ظالمانه برای دولت عربستان اشاره کرد و گفت: تجربه تاریخی انبیای الهی و تعالیم قرآنی و مکتب اهل بیت(ع) این مطلب را به صورت مسلم و قطعی ارائه می کند که به شهادت رساندن مردان خدا و مدافعان حق چراغ حرکت پر فروغ آن ها را خاموش نمی کند.


وی افزود: این به شهادت رساندن سبب رشد و بالندگی حرکت و زایش نیروهای مدافع این حرکت خواهد شد و در آینده ای نه چندان دور قاتلان این مدافعان حق به سزای اعمال خود می رسند، در این راستا نمونه هایی همانند جریان عاشورا، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس وجود دارد.


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که در قرآن کریم آیات بسیاری در زمینه پیروزی حق بر باطل وجود دارد؛ اظهار داشت: بدون شک خون پاک شیخ نمر دامان آل سعود را خواهد گرفت و ان شاء الله در آینده ای نزدیک شاهد فروپاشی این جنایت کاران و به سزای اعمال رسیدن آن ها باشیم.


وی با اشاره به وظیفه مسلمانان و علمای جهان اسلام در قبال جنایت ها بر ضرورت اقدام عملی جهان اسلام تأکید کرد و ادامه داد: دولتمردان جمهوری اسلامی و سایر کشورهای امت اسلام باید از تمام اقدامات بین المللی موجود استفاده کرده و علیه این جنایت موضع بگیرند و اقدامات عملی انجام دهند.


حجت الاسلام والمسلمین رجبی با  اشاره به وظایف افراد رسانه ای و صاحبان تریبون ابراز داشت: این گروه باید در رساندن ندای این مظلومیت به گوش اقشار گوناگون جهان تلاش کرده تا جنایاتکاران را مفتضح کنند.


وی عنوان کرد: بزرگان، علما و تشکل های حوزوی و دانشگاهی نیز باید با صدور بیانیه به منظور اعلام مواضع و برگزاری تجمعات این دادخواهی را به مجامع علمی جهان منعکس کنند و همراهی مجامع جهانی را عله جنایتکاران سعودی داشته باشند؛ با برگزاری تظاهرات های عمومی می توان فشار افکار عمومی را متوجه جنایتکاران آل سعود کرد.


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: اگر مجامعی حقوقی وجود دارد که می تواند دعوی حقوقی در مجامع بین المللی ارائه کنند باید این کار را انجام دهند و در سیستم حقوق بین الملل آل سعود را به عنوان جنایتکاران در حوزه حقوق بین الملل معرفی کنند./1323/ت302/ج

ارسال نظرات