۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۳۰۹۵۰۶
اداره مسلمانان گرجستان:

شهادت شیخ نمر کشتن آزادی بیان و انسانیت است

خبرگزاری رسا ـ اداره مسلمانان گرجستان در بیانیه‌ای اعلام کرد: به شهادت رساندن شیخ نمر در اصل کشتن آزادی بیان، انسانیت و آزادی عمل است.
شيخ نمر

 

به گزارش خبرگزاری رسا، اداره مسلمانان گرجستان با صدور بیانیه‌ای شهادت آیت‌الله نمر از سوی ایادی استکبار و آل سعود را محکوم کرد.


متن بیانیه به شرح ذیل است:


«انا لله و انا الیه راجعون


امام حسین(ع): سلام بر مرگی که در راه خدا باشد.


شهادت عالم بزرگ اسلام شیخ نمر باقر النمر را به پیشگاه امام زمان(عج) و تمام مسلمانان و بزرگان عالم اسلام تسلیت عرض می‌نماییم. رژیم سرکرده شیطان بزرگ در منطقه آل سعود با این عمل خود صفت خون‌خواری خود را نشان داد و ما بر این باوریم که ریخته شدن خون پاک این شهید باعث سرنگونی این رژیم خواهد شد. به شهادت رساندن شیخ نمر در اصل کشتن آزادی بیان، انسانیت و آزادی عمل است.


ما هم به نوبه خود این عمل رژیم آل سعود در به شهادت رساندن این عالم مجاهد را محکوم کرده و از تمام مسلمانان چه در گرجستان و چه در تمام نقاط دنیا می‌خواهیم که بر علیه این عمل آنها تجمع اعتراض‌آمیزی برپا کنند.


ما به عنوان نماینده مسلمانان گرجستان این جنایت و جنایاتی مثل این را محکوم کرده و امیدواریم که تمام کسانی که چنین عمل زشتی را مرتکب می‌شوند به سزای عمل خود برسند»./982/ب102/د

ارسال نظرات