۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۳۰۹۵۳۵
حجت الاسلام والمسلمین رمضانی:

خون شیخ نمر می تواند منشأ تحولی بزرگ باشد

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه قم با اشاره به پیامدها و تبعات اعدام شیخ نمر از سوی رژیم آل سعود گفت: خون شیخ نمر می تواند منشأ تحولی بزرگ باشد.
حجت الاسلام والمسلمين حسن رمضاني

حجت الاسلام والمسلمین حسن رمضانی شاگرد برجسته علامه حسن زاده آملی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به پیامدها و تبعات اعدام شیخ نمر از سوی رژیم آل سعود گفت: خون شیخ نمر می تواند منشأ تحولی بزرگ باشد.


وی افزود: امیدواریم که شهادت این عالم دینی همانند شهادت آقا مصطفی خمینی از الطاف خفیه الهی باشد که مبدأ حرکت نوینی در ایران شده و منجر به سقوط رژیم و بناینگذاری جمهوری اسلامی توسط حضرت امام(ره) شد، از خداوند می خواهیم این خون به نا حق ریخته را همانند شجره طبیه ای منشأ خیرات و برکات قرار دهد و سبب سقوط رژیم ظالم ومرتجع عربستان سعودی شود.


استاد حوزه علمیه قم با اشاره به وظیفه مسلمانان و علمای جهان اسلام برای مقابله با ظلم ها و جنایت سعودی ها، اظهار داشت: امت اسلام باید به سبب این حوادث وحدت خود را بیشتر کرده و روشنگری های لازم را داشته باشند.


وی ادامه داد: یک مجلس جامع بین همه ملل مسلمان همانند پیمان نظامی ناتو باید تشکیل شده تا کشورهای اسلامی در آن همکاری های لازم را انجام دهند، کشورهای اسلامی باید اجتماعی داشته باشند که در مواقع حساس بتوانند به یکدیگر کمک کنند و با وحدت و انسجام اهداف اسلامی را به پیش ببرند.


حجت الاسلام والمسلمین رمضانی با انتقاد از سکوت سازمانی هایی که نام اسلامی را یدک می کشند اما در عمل کوچک ترین اقدامی برای دفاع از مسلمانان انجام نمی دهند، ابراز داشت: این سازمان ها عمدتا وابسته بوده و مستقل نیستند، این سازمان ها از اسلام می گویند اما از یک اسلام بی خاصیت و سوری محض و بدون آن که عمقی داشته باشد سخن می گویند آن هم برای حفظ منافع خود نه این که برای اسلام اهمیت قائل شوند./1323/ت302/ج

ارسال نظرات