۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۳۰۹۵۴۸
استاد حوزه علمیه مازندران:

آل سعود مجری سیاست های صهیونیست ها در منطقه است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران گفت: عربستان سعودی در سال های اخیر کانون کفر جهان اسلام قرار گرفته است، جایی که وحی در آنجا به جهانیان صادر شد و الآن باید کانون ترویج اسلام ناب محمدی و رحمت اسلام باشد اما در حال حاضر از آنجا کفر به جهان ارسال می شود.
آل سعود

حجت الاسلام رضا عباس زاده گنجی، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در محمود آباد با محکوم کردن شهادت شیخ نمر از سوی دولت جنایت کار عربستان، گفت: آل سعود ملعون در این حد نیست که بخواهد چنین نقشه های عظیمی را طرح ریزی و اجرا کنند.

 

وی با اشاره به درآمدهای هنگفت نفتی آل سعود افزود: در آمد نفتی ایران ده سال قبل یک دهم درآمدهای نفتی عربستان بود و با این درآمد شگرف وقتی دو کیلومتر از خانه خدا دور می شدیم بزرگترین روستای مکه را مشاهده می کردیم که  مردم آن در اتوبوس زندگی می کردند.

 

حجت الاسلام گنجی با تاکید بر این که عربستان سعودی مستعمره آمریکا و انگلیس است، ادامه داد: عربستان سعودی در سال های اخیر کانون کفر جهان اسلام قرار گرفته است، جایی که وحی در آنجا به جهانیان مصادره شد و الآن باید کانون ترویج اسلام ناب محمدی و رحمت اسلام باشد اما در حال حاضر از انجا کفر به جهان مصادره می شود.

 

مدیر حوزه علمیه محمود آباد با بیان این که چه شد کشورهای اسلامی مستعمره شدند و با اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری تاکید کرد: تنها عاملی که جهان اسلام از آن ضربه می خورد، نفوذ است دشمن سال ها قبل نفوذ کرده و امروز در حال برداشت ثمره خود است.

 

رییس جامعه روحانیت محمودآباد با تاکید بر کلید واژه نفوذ گفت: سال ها قبل 10 جاسوس حرفه ای کشور انگلیس تربیت می کند و به کشورهای مختلف فرستادند که یکی از آنها مستر همفر انگلیسی بود و با محمد بن عبد الوهاب آشنا شد و زمینه ساز یک نفوذ بزرگ شد.

 

حجت الاسلام گنجی با اشاره به تجمع اعتراض آمیز طلاب و روحانیان سراسر کشور در محکومیت اقدام ضد انسانی آل سعود در به شهادت رساندن شیخ نمر بیان داشت: گردهمایی ما یک وظیفه قانونی نیست بلکه عزت ما است و ما باید در این برنامه ها عبرت بگیریم و صدای مظلومیت شیعه را به جهانیان برسانیم چرا که هم تأثیر معنوی و هم تاثیر رسانه ای دارد.

 

وی با اشاره به این که ردپای انگلیس و یهود در همه جنایات جهان اسلام وجود دارد، گفت: ما تا به حال نداشتیم یک عالم شیعه را بکشند و به صلیب بکشند اما در انتهای این داستان مسیر روشنی است که ختم به ظهور مهدی صاحب الزمان می شود.

 

مدیر حوزه علمیه محمود آباد همچنین با قرائت آیاتی از قرآن در رابطه با قوم یهود گفت: هیچگاه این قوم ملعون به نفع مسلمانان چه شیعه و چه سنی کاری نمی کنند به خاطر همین در همه کشورهای اسلامی جنگ برپا کردند تا قدرت مقابله در برابر صهیونیسم را نداشته باشند، و وقتی مسلمان مسلمان را می کشد آنها با فروش سلاح جیب خود را پر می کنند.

 

وی با ابراز امیدواری نسبت به نابودی آل سعود اظهار داشت: شکی نیست که امروز یک جنگ تمام عیار در سوریه در حال انجام است و از یک طرف سوریه و ایران و اخیراً روسیه و از سویی دیگر آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی، آلمان و فرانسه که قدرت های ظالم اروپا هستند در حال جنگ هستند و این به معنای جنگ جهانی است.

 

حجت الاسلام گنجی در بخش دیگری از سخنان خود به توطئه افکنی دشمنان برای خدشه دار کردن وحدت در میان امت اسلامی اشاره کرد و گفت: مسلمانان باید با تقویت وحدت و همبستگی توطئه دشمنان را خنثی کنند.

 

وی با بیان این که نظام سلطه همه توان خود را در جهت تضعیف وحدت میان امت اسلامی به کار گرفته است٬ خاطرنشان کرد: مهم ترین مشکل امروز کشورهای اسلامی منطقه عدم وحدت و همدلی در درون کشورها است.

 

استاد حوزه علمیه مازندران، رمز پیروزی و پیشرفت های نظام مقدس جمهوری اسلامی را وحدت و همبستگی در سایه رهنمودهای ولایت فقیه دانست و تصریح کرد: کلام نافذ مقام معظم رهبری همواره عامل وحدت و همدلی در کشور است.

 

حجت الاسلام گنجی با اشاره به این که ائمه معصومین(ع) همواره مظلوم بوده اند، گفت:  ائمه اطهار(ع) پس از شهادت نیز همواره از سوی گروه های تکفیری و سلفی هتک حرمت شده اند.

 

وی با بیان این که دشمنی ها علیه ائمه اطهار(ع) پس از شهادت نیز همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: دشمن همه توان خود برای نابودی اسلام ناب به کار گرفته و تلاش می کند اثری از اسلام باقی نماند.

 

مدیر حوزه علمیه محمود آباد با بیان این که آل سعود  همواره بزرگ ترین حامی گروه های تکفیری و سلفی بوده است، گفت: این رژیم منفور بیشترین تلاش را برای تخریب قبور ائمه معصومین(ع) انجام داده است./950/302/ب1

ارسال نظرات