۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۰
کد خبر: ۳۰۹۵۹۶
عضو شورای مرکزی جنبش امل بحرین:

اعدام آیت الله نمر راه نابودی رژیم آل سعود را هموار کرد

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای مرکزی جنبش امل بحرین گفت: رژیم سفاک آل سعود با اعدام آیت الله نمر، راه نابودی و زوال خود را بیش از گذشته هموار کرد.
 راشد الراشد- عضو شوراي مرکزي جنبش امل بحرين راشد الراشد- عضو جنبش امل بحرين- بجنورد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، راشد الراشد، عضو شورای مرکزی جنبش الامل بحرین، شامگاه سه شنبه در مراسم بزرگداشت شهادت آیت الله نمر باقر النمر، روحانی مبارز شیعی عربستانی که در بجنورد برگزار شد، با محکوم کردن جنایت آل سعود در به شهادت رساندن این عالم بزرگ دینی، اظهار کرد: سران آل سعود با شهید کردن آیت الله نمر، ملت های دنیا را بیش از پیش متوجه عمق فساد و نادرستی موجود در بطن رژیم حاکم در عربستان سعودی کردند.

 

وی با تسلیت شهادت این روحانی مبارز به پیشگاه ملت ایران اسلامی، رهبر معظم انقلاب و مسلمانان سراسر جهان، افزود: رژیم آل سعود با اعدام آیت الله نمر می خواست بر روی شکست های پی در پی خود در منطقه سرپوش بگذارد.

 

الراشد با اشاره به اینکه در واقع به شهادت رساندن شیخ نمر نوعی انتقام گیری کور آل سعود در رابطه با شکست های اخیر این رژیم در یمن، بحرین و سوریه بود، تصریح کرد: با وجود این آل سعود به این هدف خود نیز نرسید اما با این جنایت، راه نابودی خود را بیش از گذشته هموار کرد.

 

این فعال و مبارز سیاسی بحرینی اضافه کرد: شهادت آیت الله نمر باقر النمر آن هم به دست دژخیمان آل سعود که نوکر سرسپرده استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا هستند، سبب خشم و انزجار مسلمانان از رژیم آل سعود شده که این خشم را در روزهای اخیر در کشورهای مختلف شاهد بوده ایم.

 

وی با بیان اینکه آل سعود مسؤول خشم مسلمانان در جای جای جهان است، خاطرنشان کرد: شهادت آیت الله نمر احساسات امت اسلام را در کشورهای مختلف جریحه دار کرده و همه مسلمانان آزاد آن را محکوم می کنند.

 

الراشد با تأکید بر اینکه اعدام این روحانی مبارز از هر نظر محکوم است، اضافه کرد: این اقدام آل سعود نه تنها اسلامی و بر اساس موازین شرعی نبود بلکه عملی غیرانسانی نیز بود که با هیچ کدام از تعهدنامه های بین المللی سازگار نیست.

 

وی با اشاره به اینکه خون شهید نمر اثر خود را بر دنیای اسلام داشته و رژیم آل سعود به زودی نتیجه این اقدام خود را می بیند، ادامه داد: خون پاک آیت الله نمر همانند خون دیگر شهدای بزرگ اسلامی، سبب بیداری و آگاهی جهان اسلام و مسلمانان می شود.

 

این مبارز بحرینی که دارای دکترای فلسفه مدیریت از دانشگاه هاوایی آمریکا است، تصریح کرد: خون شهید نمر مسلمانان را در برابر دشمنان اسلام و استکبار جهانی که در رأس آن آمریکا قرار دارد، آگاه تر و هوشیارتر می کند.

 

الراشد با تأکید بر لزوم هوشیاری و بصیرت مسلمانان در برابر دشمنان، خاطرنشان کرد: همه ملت های مسلمان می بایست در برابر توطئه های آمریکا و اسراییل هوشیار باشند چرا که این دشمنان همواره تلاش می کنند با استفاده از روش ها و ابزارهای مختلف در وحدت و انسجام مسلمانان رخنه ایجاد کنند.

 

وی اضافه کرد: مسلمانان باید در برابر فتنه ها و ترفندهای دشمنان، وحدت خود را بیش از پیش تقویت کرده و اجازه ندهند نقشه های شوم دشمنان در سرزمین های اسلامی اجرایی شود.

 

عضو شورای مرکزی جنبش الامل بحرین با بیان اینکه رژیم آل سعود یکی از توطئه های دشمنان و استعمارگران در منطقه بود، اظهار کرد: البته امروز به یمن خون پاک شهید نمر، افکار عمومی مردم جهان متوجه بی عدالتی رژیم سفاک آل سعود در سرزمین عربستان شده و به فضل الهی به زودی شاهد زوال و نابودی کامل این رژیم خواهیم بود./9314/202/ب1

ارسال نظرات