۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۳
کد خبر: ۳۰۹۶۰۳
امام جمعه مسجد سلیمان:

دستگاه دیپلماسی موازات با جنبش های مردم و خروش علمایی و دانشگاهی حرکت کند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مسجد سلیمان با بیان این که از دستگاه دیپلماسی انتظار است که در موازات جنبش های مردم و خروش علمایی و دانشگاهی گام بردارند، گفت: دستگاه دیپلماسی از هر طریق ممکن و با استفاده از تمامی ظرفیت ها جنایت آل سعود را باید محکوم کند.
حجت الاسلام اميني، امام جمعه مسجد سليمان

حجت الاسلام محمدصادق امینی امام جمعه مسجد سلیمان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تسلیت شهادت روحانی مبارز، آیت الله شیخ نمر و این که دشمن در ناکامی ها و دوری از عقل به خشونت و قتل عام روی می آورد، اظهار داشت: اعدام این عالم نشان دهنده تهی بودن آل سعود از عقل و منطق است و جهالت و خشونت او به اوج خود رسیده است.

 

وی با اشاره به این که رژیم آل سعود با این اقدام دست نشانده بودن خود برای جبهه کفر و استبکار به ویژه رژیم صهیونیستی و آمریکا را به مسلمانان و مستضعفان به اثبات رساند، ادامه داد: ریخته شدن این خون های  پاک آگاهی، انسجام و اتحاد به بار می آورد.

 

این مقام مسؤول با تأکید براین که رسالت علمای اسلام در رفتار به اعدام شیخ نمر و اقداماتی از این قبیل، گفت: علما باید حکومت های ننگین و منافق را رسوا و در عین حال از اختلاف و شکاف بین شیعه و سنی جلوگیری کنند.

 

حجت الاسلام امینی با بیان این که از دستگاه دیپلماسی انتظار است که در موازات جنبش های مردم و خروش علمایی و دانشگاهی گام بردارند، افزود: دستگاه دیپلماسی از هر طریق ممکن و با استفاده از تمامی ظرفیت ها جنایت آل سعود را محکوم باید محکوم کند.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی مسجد سلیمان با اشاره به حضور قدرت های جهانی در پشت پرده جنایت های آل سعود به ویژه اعدام شیخ نمر، عنوان کرد: آل سعود ننگین یار نظام استکباری به ویژه آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی در منطقه است.

 

امام جمعه مسجد سلیمان با اشاره به این که دست آمریکا پشت پرده بسیاری از برادر کشی ها، ترورها و خلق یکباره گروه های دارای فکر غلط ضد بشری است، یادآور شد: تجربه تاریخی آزادی خواهان جهان اسلام نشان می دهد هرجا که برخورد خشنی صورت گیرد، نتیجه عکس به همراه خواهد داشت و این مسأله در انقلاب اسلامی تجربه شده که  امام خمینی(ره) را تبعید کردند اما  نتیجه آن پیروزی اسلام و مسلمانان و خواری و ذلت طاغوت شد./9453/303/ب3

ارسال نظرات