۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۲
کد خبر: ۳۰۹۶۱۰
آیت الله جوادی آملی:

راه هایی وجود دارد تا عربستان سر جایش بنشیند

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله جوادی آملی اعدام آیت الله"نمر"از علمای برجسته عربستان از سوی رژیم آل سعود را محکوم کرد و گفت:راه هایی وجود دارد تا عربستان سر جایش بنشیند و لازمه آن بصیرت است.
ديدار آيت الله جوادي با اسکندر مؤ»ني

به گزارش خبرگزاری رسا حضرت آیت الله جوادی آملی در دیدار معاون فرمانده ناجا در سخنانی ضمن بیان این که خدمات نیروی انتظامی مقبول ذات اقدس الهی است، به برخی مشکلات در جامعه اعم از اقتصادی اشاره کرد.

 

وی در ادامه بر لزوم توجه بیشتر به مستمندان در جامعه تاکید و آن را از سیره امامان معصوم(ع)عنوان کرد و افزود: مسئولان باید بر ضرورت ایجاد اشتغال و رفع بیکاری در جامعه، تلاش بیشتری داشته باشند.

 

حضرت آیت الله جوادی آملی سپس با اشاره به شرایط منطقه و جهان، با بیان اینکه کشور ایران در بین کشورهای منطقه خاورمیانه از امنیت برخوردار است، تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به موقعیت حساس و شرایط موجود نباید کاری کرد تا تنش ایجاد شود.

 

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم در ادامه به اعدام آیت الله"نمر"از علمای برجسته شیعیان در عربستان از سوی رژیم آل سعود اشاره کرد و گفت:راه هایی وجود دارد تا عربستان سر جایش بنشیند و لازمه آن بصیرت است.

 

وی با اشاره به اهمیت امنیت در جامعه، به بیان برخی ناامنی ها در کشورهای منطقه پرداخت و تاکید کرد: اگر امنیت نباشد، داشتن دین و ایمان آسان نیست.

 

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم سپس با بیان اینکه امنیت به سود همه است، بر لزوم بصیرت افزایی، بخصوص قشر جوان در جامعه تاکید کرد.

 

در ابتدای این دیدار نیز سردار مؤمنی جانشین فرماندهی ناجا طی گزارشی، با بیان اینکه هر سال دوره های بصیرت در قم با حضور فرماندهان ناجا برگزار می شود، اظهارداشت: در این دوره مدیران و فرماندهان ناجا در بخش های مختلف اعم از جانشینان، فرماندهان استان ها و جاشینان روسای پلیس های تخصصی و همچنین مسئولان سازمان عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات و نیز معاونان و فرماندهان مرزبانی ناجا حضور داشتند.

 

وی با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه امسال، بر اهتمام نیروی انتظامی در تامین امنیت تاکید کرد.

 

سردار مومنی سپس با اشاره به ماموریت های ناجا اعم از امنیت اخلاقی، امنیت مرزها، پیشگیری از سرقت و تلاش در جهت کاهش ‌تصادفات، افزود:در کنار این مأموریت ها، موضوع صیانت و پیشگیری کارکنان در دستور کار ما قرار دارد و خودمان را نیز بی نیاز نمی دانیم و با حضور در قم از محضر مراجع عظام و علما بهره مند می شویم./1323/د102/ج

ارسال نظرات