۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۳۰۹۶۸۰
مدیر روابط عمومی پژوهشکده باقرالعلوم:

نشست تخصصی ماهواره و تربیت برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام اکبر صبوری با اشاره به آسیب‌های استفاده از ماهواره در جامعه اسلامی میان خانواده‌ها، گفت: سومین نشست تخصصی از سری نشست‌های تخصصی ماهواره و تربیت هفدهم دی ماه برگزار می‌شود.
ماهواره و تربيت
حجت الاسلام اکبر صبوری مدیر روابط عمومی پژوهشکده باقرالعلوم(ع) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به آسیب های استفاده از ماهواره در جامعه اسلامی میان خانواده ها، گفت: سومین نشست تخصصی از سری نشست‌های تخصصی ماهواره و تربیت برگزار می شود.
 
وی با ابراز نگرانی از گسترش استفاده از ماهواره در میان خانواده ها، اظهار داشت: نشست تخصصی ماهواره و تربیت با رویکرد آگاهی‌بخشی خانواده ها از مسائل پشت پرده ای که دشمنان جمهوری اسلامی ایران در خارج از این مرز و بوم طراحی و برنامه ریزی کرده اند بر پا خواهد شد.
 
حجت الاسلام صبوری با اشاره به اهداف نشست تخصصی ماهواره و تربیت، خاطرنشان کرد: این نشست تخصصی و علمی با هدف شناخت خانواده ها از آسیب های ماهواره ای در جامعه و آگاهی بخشی آنها از برنامه ریزی های دشمن برای از هم پاشیدن کانون گرم خانواده ها همچنین ارائه راهکارها برای مقابله با این معضل اجتماعی است.
 
مدیر روابط عمومی پژوهشکده باقرالعلوم(ع)، تصریح کرد: نشست تخصصی ماهواره و تربیت از سوی پژوهشکده باقرالعلوم(ع) با حضور کارشناسان جامعه شناسی و روانشناسی و جمعی از علاقه مندان روز پنج شنبه هفدهم دی ماه 94 از ساعت 9 تا 12 در سالن همایش‌های پژوهشکده باقرالعلوم(ع) قم برگزار خواهد شد.
 
وی با اشاره سلسه نشست های قبلی ماهواره و تربیت، اظهار داشت: نشست های اول و دوم به ترتیب به تحلیل و بررسی کلیت شبکه‌های ماهواره‌ای در ابعاد مختلف تربیتی، فرهنگی، سیاسی و مسائلی از این دست و موضوعاتی مثل ماهواره و نقش آسیبی آن در بنیان خانواده‌ها پرداخته شد.
 
حجت الاسلام صبوری در پایان گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این نشست می‌توانند با شماره تلفن 37740369-025 داخلی 135 برای هماهنگی، تماس حاصل کنند./1325/ت302/ف
ارسال نظرات