۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۳
کد خبر: ۳۰۹۷۸۲
مدیر حوزه علمیه کرمانشاه مطرح کرد؛

انتخابات مظهر اراده ملی/ مردم توطئه های دشمنان را در نطفه خفه کنند

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به فرارسیدن ایام انتخابات و اینکه انتخابات مظهر اراده ملی است، گفت: مردم باید توطئه های دشمنان را در نطفه خفه کنند.
حجت الاسلام موسوي

حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی، مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، انتخابات را مظهر اراده ملی دانست و عنوان داشت: انتخابات هدیه ای به کشورها و نشان دهنده مشارکت بالای مردم در تعیین سرنوشت کشور است.


حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: مردم آگاه و بصیر جمهوری اسلامی ایران همواره در تمام صحنه ها حضور فعال داشته و حامی نظام و انقلاب اسلامی هستند.

 

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه خاطرنشان کرد: دشمنان به دنبال تفرقه افکنی و ایجاد تشویش در برگزاری انتخابات های کشور هستند، مساله نفوذ در امور داخلی کشور باید بسیار مورد توجه قرار گیرد زیرا اصل نظام و انقلاب را مورد هجوم قرار داده است.

 

وی بیان داشت: مجلس خبرگان رهبری از شأن ویژه ای برخوردار است و جایی برای تفرقه افکنی و بازی های سیاسی نیست، نباید اجازه داد سخنانی که بوی فتنه دارند در این انتخابات خللی وارد کنند زیرا برخی اظهارنظر ها رنگ و بوی فتنه داشته و به دنبال تکرار فتنه 88 هستند.

 

حجت الاسلام موسوی ابراز داشت: آرمان های انقلاب و امام خمینی (ره) به دور از فتنه انگیزی ها است، نباید اجازه داد چنین اقداماتی به آرمان های انقلاب لطمه وارد کرده و اهداف نظام را به حاشیه بکشاند.

 

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه اظهار داشت: مردم ایران همواره هوشیارانه در مقابل فتنه های دشمنان واکنش نشان داده و توطئه های آن ها را در نطفه خفه کرده اند، اکنون نیز باید مردم با حضور گسترده و فعالانه مانع فتنه انگیزی دشمنان شده و نقشه های آن ها را مخدوش کنند.

 

وی در ادامه گفت: یکی از مهم ترین وظایف شرکت کنندگان در انتخابات، برگزیدن افراد شایسته و آگاه و ولایتمدار است زیرا با گزینش افراد صالح و دلسوز نظام، پیشرفت و سربلندی کشور تضمین می شود، منتخبان مردم نیز موظفند به فرمایشات ولی فقیه و آرمان های نظام پایبند بوده و در جهت اعتلای این اهداف گام بردارند.

 

حجت الاسلام موسوی در پایان افزود: امید است انتخابات های پیش رو با حضور گسترده و حداکثری مردم برگزار شده و راه نفوذ دشمنان انقلاب بسته شود زیرا فتنه و هرج و مرج در چنین مواقعی افزایش یافته و رقابت های ناسالم در این زمینه به نفع اهداف نظام نیست./857/302/ب2

ارسال نظرات